Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tuleeko Rajaniemi samalla dösällä jätkien kanssa Vaasaan? Vai vieläkö se joutuu jäkittään tuolla pitkäänkin?
Pelasi eilen CHL:ää Bluesia vastaan, joten perättäisten päivien peleistä johtuen uskoisin että tänään Rajaniemi maalissa. Ja Raju on kyllä ollutkin hyvä näissä kahdessa pelaamassaan pelissä, joten siinä mielessä ihan hyvä että pelaakin.Haukkukaa mua tietämättömäksi, mutta miksi Aittokallio ei pelaa? Loukkaantunut vai?
Aivan se CHL. No mutta hyvä että Raju saa peliaikaa.Pelasi eilen CHL:ää Bluesia vastaan, joten perättäisten päivien peleistä johtuen uskoisin että tänään Rajaniemi maalissa. Ja Raju on kyllä ollutkin hyvä näissä kahdessa pelaamassaan pelissä, joten siinä mielessä ihan hyvä että pelaakin.
Ja Mashur vielä pyörii ympyrää maalin edessä tekemättä mitään...Sport taas johtoon, Masuhr päätti purkaa kiekon ampumalla sen suoraan kohti laitaa ja ei enää jaksettu painaa. Pitääkö kaikki tehdä näin hankalasti aina?
Mä en oikeesti käsitä miksi sen pitää pelata alivoimalla. Äijä on välillä niin ulapalla tuolla omalla alueella, että ei mitään järkeä. Lisäksi vielä usein screenaa oman veskarinkin niin hyvin, että tuollaisesta maskipelaamisesta on varmaan Tomas Holmströmkin kateellinen.Ja Mashur vielä pyörii ympyrää maalin edessä tekemättä mitään...
Mielestäni aiemmilla kausilla on nähty myös näitä heikompia joukkueita vastaan surkeita pelejä, mutta silloi ne on olleet esim. HPK ja Ilves.Uskomatonta että kärkijoukkueet Lukko, Tappara ja HIFK kyllä kaadetaan mutta sitten näitä tusinajengejä vastaan kompuroidaan pirusti. Eihän tuo voi selittyä muulla kuin asenneongelmalla. Marjamäen kausilla ei kyllä vastaavaa ole ennen nähty.
Näkemättä peliä voin kertoa, että Masuhr on yksi tyhmimmistä jääkiekkoilijoista joita olen Kärpissä nähnyt vuosiin. Tyhmä kuin saapas. Aina väärä ratkaisu.Mä en oikeesti käsitä miksi sen pitää pelata alivoimalla. Äijä on välillä niin ulapalla tuolla omalla alueella, että ei mitään järkeä. Lisäksi vielä usein screenaa oman veskarinkin niin hyvin, että tuollaisesta maskipelaamisesta on varmaan Tomas Holmströmkin kateellinen.
Tyhmän näkönenkin ja vielä hurri :D Juu ei kuulu omiinkaan suosikkeihin..Näkemättä peliä voin kertoa, että Masuhr on yksi tyhmimmistä jääkiekkoilijoista joita olen Kärpissä nähnyt vuosiin. Tyhmä kuin saapas. Aina väärä ratkaisu.
Kärpät pelasi ekan vitosen ihan hyvin. Sitten tuli Sportin johtomaali ja homma meni vaisuksi sen jälkeen. Noh, onhan tässä aikaa vielä.Kärpät on ollut kyllä todella vaisu ja laiska. Sport vie peliä.
Ei ole Masuhr tietääkseni suomenruotsalainen.Tyhmän näkönenkin ja vielä hurri :D Juu ei kuulu omiinkaan suosikkeihin..