Ei näytä. Silloin pelissä oli jotain järkeä, nyt ei ole.Peli näyttää samalta kun Heiskasen hauskanpidon aikoina.
Ei näytä. Silloin pelissä oli jotain järkeä, nyt ei ole.Peli näyttää samalta kun Heiskasen hauskanpidon aikoina.
Peli näyttää samalta kun Heiskasen hauskanpidon aikoina.
Anna palaa vaan.Huomenna sitten heitellään tikkaa.
@spaceman , pistätkö pahaksesi jos vaihdan allekirjoitukseen eilisen lausahduksesi?
Peli näyttää samalta kun Heiskasen hauskanpidon aikoina.
Tämä tuli semmoisella varmuudella, että nappasin livevedosta Jypin voiton.Kyllä tämä tästä vielä kääntyy, kaksi erää pelaamatta :)
Ois ihan kiva nähdä katsoinko oikein, mutta Sport voitti varmaan vähintään 60% kaksinkamppailuista. Jospa viiden minuutin päästä saamme nähdä nälkäisen JYPin jäällä.
Ja mehän tiedämme, että kahden maalin johto jääkiekossa on pahin mahdollinen.Tämä tuli semmoisella varmuudella, että nappasin livevedosta Jypin voiton.
Mitä helvettiä. Kukaan ei saa mitään aikaan pl.Perttu. Sportilla kaksi ketjua parempia hyökkääjiä. Puolustuksesta en viitsi edes sanoa mitään.
Tuskin tuo tulos tuosta eroaisi mitenkään, vaikka siellä penkin takana olisi itse Jukka Jalonen tai Martin St. LouisOnkohan puheenjohtajamme tyytyväinen, kun sai tahtonsa läpi?
Hauskanpitoa vedettiin Rautakorven pohjilta, joten oli edes jotain ajatusta.Jos mahdollista se on vielä kauheampaa, silloinkin Jerry väläytteli ajoittain.
Vähän sama viime kaudella. Ihan samanlaista tulosta tuli riippumatta siitä, kuka oli penkin takana...Tuskin tuo tulos tuosta eroaisi mitenkään, vaikka siellä penkin takana olisi itse Jukka Jalonen tai Martin St. Louis
Pelaajien yksilötaso on parempi, siksi peliä saadaan näennäisesti käännettyä, mutta kun pelitapa kusee, se ei riitä, vaan turpaan tulee.
Sellainen muukalaislegioona tuo Sportin rosteri, ettei ehkä oikein vetoa vaasalaisiin.Eipä ihme että halli on melkein tyhjä, kun siellä on tosiaan tuo Klamydia-teema.
Kyllä mulla on sellanen kutina, että Penner saa lähteä tänään.