Minä en. Tällä kaudella ei ole muuta vielä nähty. Yhtään ensimmäistä erää ei ole voitettu.Ompas kova tasoero Kiekko Espoo vie Kärpät koittaa vain selviytyä. Oisin odottanut jotain aivan muuta.
Minä en. Tällä kaudella ei ole muuta vielä nähty. Yhtään ensimmäistä erää ei ole voitettu.Ompas kova tasoero Kiekko Espoo vie Kärpät koittaa vain selviytyä. Oisin odottanut jotain aivan muuta.
Kuuluuko Kärpät Liigaan?Ompas kova tasoero Kiekko Espoo vie Kärpät koittaa vain selviytyä. Oisin odottanut jotain aivan muuta.
Jännä kun meillä tupannut olemaan tähän asti ihan samaa. Eihän tässä nyt Espoota meinaa tunnistaa kun tullaan päälle kuin yleinen syyttäjä. Veikkaan kyllä että tasoittuu vielä koska tuolla materiaalilla Kärpät pystyy kyllä huomattavasti parempaan.Minä en. Tällä kaudella ei ole muuta vielä nähty. Yhtään ensimmäistä erää ei ole voitettu.
Mitä Liigan säänöt muuten sanoo, jos maali irtoaa paikaltaan juuri kun kiekko on menossa maaliin?
Kalapudas aloittanut kyllä ihan samalla tavalla kuin viime kaudella. Ensimmäiset pelit ilotulista ja sen jälkeen ihan märkä pieru.M.Petman ja Kalapudas vaihtaneet.
Mikäs vika jäässä?Onko Lappeenrannassa aina näin huono jää?
Jää on huono mutta halli on priimaaOnko Lappeenrannassa aina näin huono jää?
Konupullo jemmassa?Ville Petman lähti pukukoppiin. No nyt menee kyllä homma putkeen.
Putkihan se on sekin.Konupullo jemmassa?