EI tasoitettu vaikka Kuusela koukittiin.Ei tarvi olla kova veikkaaja kun sanoo et japa tasoittaa jollain helpolla jäähyllä aivan kohta.
Ei se nähnyt sitäkään :-)EI tasoitettu vaikka Kuusela koukittiin.
EI tasoitettu vaikka Kuusela koukittiin.
Lucenius hakee itse Järvisen mailan muniinsa?Luce hakee itse kontaktin ja menee rikki
Miksi helvetissä Kerho ei edes yrittänyt vetää tossa 20s pätkässä ennen erän loppua? Siirretään kiekkoa ja odotetaan kello nolliin.
Ei tarvi olla kova veikkaaja kun sanoo et japa tasoittaa jollain helpolla jäähyllä aivan kohta.
Eli sun mielestä Lucenius luistelee normaalisti vaihtoaitioon ja yrittää välttää kontaktin Järviseen? Näkyykö se tilanne loppuun jostain kuvakulmasta? Laidan läpi ei nähnyt mitä tapahtuiLucenius hakee itse Järvisen mailan muniinsa?
Ai niinkö siinä viestissä luki? Antaa Luceniuksen koikkelehtia miten tahtoo vaihtoon, selvästi kannattaa tehdä ylimääräistä kaarrosta kun se saa tapparalaisen sikailemaan. Lucenius ei tehnyt tilanteessa mitään väärää.Eli sun mielestä Lucenius luistelee normaalisti vaihtoaitioon ja yrittää välttää kontaktin Järviseen?
Millä tavalla mielestäsi Lucenius itse haki Järvisen mailan muniinsa? Nappasi sen Järvisen kädestä ja kolautti itseään vai mitä häh?
Ihan hyvä tapa saada vastustaja ottamaan viiden minuutin ylivoima. Lucenius uhrautuu joukkueen puolesta.Ei tuolla tavalla kannata luistella lähelle, ellei halua intiimiä kanssakäymistä Järvisen kanssa.