Piti lämmitellä ylihuomista Ilves-peliä varten.
Edellyttäen onko kyseistä vastustajaa enää olemassakaan.....
Piti lämmitellä ylihuomista Ilves-peliä varten.
Ilvesken kasvatti Tommi Huhtala vähemmän yllättäen sytyttänyt joukkueensa taistelemaan. Ja mitä ihmettä Nieminen. :D Kuka tappelee ja antaa näin vastustajalle saumaa kun oma joukkue johtaa 3-1?
Mun mielestä se on kaikkea muuta kuin huvittavaa. Jos joku faniporukka saa 60 hengen porukan lähtemään harjoituspeliin Espooseen elokuun alussa, niin hattua pitää nostaa.
Laitetaan pelistä muutamia havaintoja ihan näin ranskalaisilla viivoilla.
- Teemu Ramstedt: Loistavia syöttöjä koko pelin ajan. Jakoi uskomattoman komeasti muutaman kerran pienistä väleistä täysin vapaisiin paikkoihin, mutta huono viimeistely jätti pisteet vain yhteen syöttöön.
Täytyy kyllä kehua Tapparan sivuja ja otteluraporttia, lisäksi todella kattavasti tilastot laitettu yleisömäärineen, vaikka kyseessä harjoituspeli.
Sais moni seura ottaa mallia.
Mä jäin pohtimaan että miten tuo yleisömäärä on laskettu kun jengi vain käveli sisälle.
Täytyy kyllä kehua Tapparan sivuja ja otteluraporttia, lisäksi todella kattavasti tilastot laitettu yleisömäärineen, vaikka kyseessä harjoituspeli.
Sais moni seura ottaa mallia.
Mä jäin pohtimaan että miten tuo yleisömäärä on laskettu kun jengi vain käveli sisälle.
Vähän kyllä huvittaa tuo Tapparan faniosasto. Eka harkka matsi keskikesällä ja porukka on ihan pähkinöinä.
Tässä lauseessa kiteytyy suomalaisen fanikultuurin ongelmat.
Enemmänkin huvittavaa tuossa porukassa oli se, että välillä piti ihan lopettaa pelin seuraaminen hetkeksi ja kuunnella tarkemmin mitä sieltä huudetaan, sillä niin samanlaisilla sanoilla vedettiin joitain Eteläpäädynkin käyttämiä chantteja.