Sen verran oli tasanen matsi, että sanoisin melkein "Hyvää playoffkiekkoa ja tällä kertaa toinen voitti". JYP sattu tällä kertaa voittamaan ja on voittonsa ansainnut, onnittelut sinne. Perjantaina uusiksiHyvää playoff kiekko ja tälläkin kertaa parempi voitti. Donskoille huilia ni jaksaa sit MM-kisoissa dominoida.
Sen verran oli tasanen matsi, että sanoisin melkein "Hyvää playoffkiekkoa ja tällä kertaa toinen voitti". JYP sattu tällä kertaa voittamaan ja on voittonsa ansainnut, onnittelut sinne. Perjantaina uusiksi
Joo, tasanenhan se sekin oli. Ainoastaan Maanantain ryöpytys oli jotain muuta kuin tasanen. Hieno sarja meillä on menossa ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen tuomarilinjaan. aina sieltä joku jää viheltämättä puolin ja toisin, tänäänkin, mutta ei ne mitään ratkaissu.Sen verran vielä "pakko", samaa olisi voinut sanoa ekasta playoff väännöstä : )
Joo, tasanenhan se sekin oli. Ainoastaan Maanantain ryöpytys oli jotain muuta kuin tasanen. Hieno sarja meillä on menossa ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen tuomarilinjaan. aina sieltä joku jää viheltämättä puolin ja toisin, tänäänkin, mutta ei ne mitään ratkaissu.
Onhan se kova, se on totta. Koko JJJ-ketju on. Tänäänkin Donskoilta aivan maaginen syöttö Kemppaiselle. Mutta enemmän pitäisi muiden ketjujen vielä nostaa tasoa, puolustus toimi tänään jo ihan toisella tasolla, vaikka Masuhr näkeekin pelistä painajaisia vielä pitkään.Näin on. Ei ole vielä ratkaissut pelejä ja toivottavasti ei tule ratkaisemaan. En vieläkään pääse yli siitä miten kova Donskoi on. Kaveri (ei ole seurannut Liigaa koko kaudella) ihmetteli, että kuka hemmeti toi Kärppien kultakypärä on? Onks ne hankkinu jonku änäri pelaajan? Totesin vaan, että seuraa Liigaa enemmän.
Maxin ketju pelasi kohtuu hyvin, mutta tosiaan, itseäni pelottaa se myös, että jos Kärpät menee jatkoon, niin riittääkö mestaruuteen lähestulkoon yksi ketju? Tai yksi ketju ja vähän päälle? Koska niinkuin olen jo sanonut, meni sitten JYP tai Kärpät jatkoon niin tämän sarjan voittajaa kannatan finaalissa.
Jyväskyläläisten tappiomieliala peilautui juuri tuohon juomapuoleen jo viime lauantaina: hallin anniskelupisteistä ei saanut enää hanaolutta, koska henkilökunnan mukaan "ei kannattanut ottaa tankkia täyteen, jos tästä ei vaikka mennäkään jatkoon."
Ja sun mielestä tänään ei mitään sääntökirjaa noudatettu? Tuomarilinja tosin muttui kolmannessa erässä niin, että mistään ei enää vihelletty, samahan tuo oli molemmille.Tuomarit ottavat mielestäni roolia silloin kun minkäänlaista sääntökirjaa ei noudateta. Tuomarin teoreettinen tehtävä kun on huolehtia siitä että kaukalossa toimitaan jääkiekon sääntöjen mukaisesti.
Ilmeisesti peli näyttää telkkarissa erilaiselta kuin paikan päällä. Itse olin kyllä todella tuskastunut tohon JYPin peliin hallilla. Kolmannessa erässä ei saatu paria syöttöä enempää omille, Purut ja melkein kaikki tekeminen oli hätäistä hengissä pysymistä. Ei ole varmaan koskaan ollut noin kovaa tunnetta kesken pelin, että tää tullaan häviämään. Onneks ei nyt sit hävitty. Mut tolla tahdilla Kärpät tän sarjan vie. Pitäis vähän saada omaakin kiekollista peliä, eikä vaan luopua kiekosta kun paikka tulee.
Suurin osa tänne kirjoittaneista tuntui pitävän ottelun tuomarilinjasta, minä myös.
Ihmettelen itse hieman tätä.
Jypiltä mahtavia taklauksia kolmannen erän loppuun, yleisö heräsi jännityksestään komeasti!