Tuossa tuo Lancasterin jatkoajan haamumaali jonkun käyttäjän Twitterissä:
Niinkö tosiaan ?Väärin. Tuolloin Ilvekselle riittää myös kahden pisteen voitto.
Tuossa tuo Lancasterin jatkoajan haamumaali jonkun käyttäjän Twitterissä:
Toivottavasti kukaan ei kerro Kärpille, että jääkiekko ottelu kestää 60min.
Onko tämä joku yleinen ongelma siellä oulussa, että pelataan vain 10-20min pelistä?
Tosiaan. Tappara on nyt pisteen edellä ja 3 pisteen voitot tasan. Jos Tappara saa huomenna 2 pistettä, ja Ilves siis yhden, ero kasvaa 2 pisteeseen. Jos Ilves saa lauantaina 2 pistettä, pisteet ovat tasan. Koska myös 3 pisteen voitot ovat edelleen tasan, katsotaan maalieroa. Maaliero on Ilveksellä +60 ja Tapparalla +45. Tapparan ja/vl-voitto parantaisi tuota yhdellä, ja Ilveksen ja/vl-tappio ynnä ja/vl-voitto pitäisivät ennallaan. Siten Ilves edellä.Niinkö tosiaan ?
Eikö tuo veto tärähdä vain sivutolppaan ja siitä pompi ihan loogisesti ulos?
Eikö tuo veto tärähdä vain sivutolppaan ja siitä pompi ihan loogisesti ulos?
Jos toi kuti tosiaan tulee takaraudasta pihalle, niin voi kyllä kysyä, että mitä vittua siä tilannehuoneessa tehdään? Ei kai niillä ole kuin yks homma ja käsittääkseni se on juurikin näitä hommia varten.No siltä se minustakin ensiksi näyttää. Mutta kyllä mun silmiin ainakin tuossa hidastetussa osiossa jotakin mustaa ponnahtaa takaisin kentälle takaraudasta.
Kattokamera olisi tosin kiva nähdä myös. Ja olipahan nyt kuinka oli - onneksi mikään ei muuttunut vaan hetkeä myöhemmin sama mies teki myös keskelle näytetyn maalin.
Kun nyt olen useamman minuutin kelaillut tilannetta niin väittäisin, että se oli tolppa. Tuli sopivalla korkeudella tolppaan että näytti kuin olisi osunut keskelle maalia. Toki edelleenkään ei ole ipadia isompaa ruutua mutta kuitenkin...No siltä se minustakin ensiksi näyttää. Mutta kyllä mun silmiin ainakin tuossa hidastetussa osiossa jotakin mustaa ponnahtaa takaisin kentälle takaraudasta.
Kattokamera olisi tosin kiva nähdä myös. Ja olipahan nyt kuinka oli - onneksi mikään ei muuttunut vaan hetkeä myöhemmin sama mies teki myös keskelle näytetyn maalin.