Ilves säästelee pe-la SportpeleihinIhan niin huumoriesitys tähän asti Ilvekseltä kuin arvelinkin kokoonpanon nähtyäni. Meneekö kymppi rikki?
Ilves säästelee pe-la SportpeleihinIhan niin huumoriesitys tähän asti Ilvekseltä kuin arvelinkin kokoonpanon nähtyäni. Meneekö kymppi rikki?
Ihan niin huumoriesitys tähän asti Ilvekseltä kuin arvelinkin kokoonpanon nähtyäni. Meneekö kymppi rikki?
Nikupeteri vihdoinkin! Jos jollekin maalin soi niin hälle
No kyllä näilläkin on voittoja tullut että en nyt jaksaisi mennä poissaolojen taakse. Kokoonpano on toki surullinen kun siitä ottaa parikin kärkihyökkääjää pois mutta on tämä nyt ollut ihan vitun munaton esitys kaikkinensa
Ainakin mun telkkarissa näkyi kaikista peleistä. Oliko kissa telkkarin edessä?Kohokohdissa pelkästään HIFK:n tilanteita, nasulia.
Minun piti ihan kalenterista tarkastaa, mutta on se tammikuu 2025 eikä lokakuu 2024. Nimittäin silloin nähtiin vastaavia.Kylläpä tosiaan on Ilveksellä avoimet ovet, huhhuijaa. Eihän tuommoistakaan ole heiltä nähnyt.
Taisi sitten mennä minulta vain ohi.Ainakin mun telkkarissa näkyi kaikista peleistä. Oliko kissa telkkarin edessä?
Kenenkäs poikia tuo nykymies?Hyvin alkaa toinen, Anttalainen rikkoo. Kestäisivät kuin mies. Jos ei muuta niin kuin nykymies.