Ke 8.1.2025 Otteluseuranta (Liiga)

• 10 569
  • 360

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Niin, mutta kuinka monta selkeämpää kampitusta meni ohi? Ja sitten tuo vitun rankkari. Salli mun nauraa. Kun ei mene edes läheskään tasan.
Eipä siellä Espoon aitiokaan protestoi. Värilaseilla toki eri näkemys. Ymmärrän.

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selostaja kehuu syöttöä, vaikka oli sellainen kaverisyöttö, että Appelgrenillä meni kaikki aika, että sai kiinni, niin jäi maaliyritys aika torsoksi.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisköhän mun viimein paljastaa että ei mulla oo ollut enää aikoihin yhtäkään Tapparan pelaajaa Liigapörssissä? Ei tää oo enää oikein reilua noin sabotoida tuota porukkaa valheillani. Lukosta mulla on kolme, Kärpistä kaks ja Pelicansista yks.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 5-2. Patrick Khodorenko tyhjään. Oli aika lähellä paitsiotakin mutta onneksi vaan lähellä.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hämeenlinnassa on kauden luokatonta tuomaritoimintaa. Molempiin suuntiin selviä jäähyjä kokoajan viheltämättä. Äsken aivan selvä kamppi Noivaan ja hyökkäys katki. Ei jäähyä :D

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt oli mielenkiintoinen jäähy SaiPalle

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy