Rocket Richard
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Teemu Aalto kirjoitti:Toivottavasti kuitenkin saadaan Patria-areenalle mahdollisimman paljon HIFK-faneja, jotta vitutus olisi helsinkiläisille maksimaalinen.
Simon kirjoitti:Hämeenlinnalaista fanikulttuuria. Suunnataan kaikki tarmo ja energia vastustajajoukkueelle sekä faneille vittuiluun ja toivotaan ennen kaikkea vastustajan tappiota, sen jälkeen katsotaan, riittäiskö potkua vielä omien kannustamiseen.
No, tämänhän näki jo maanantaina Helsingin jäähallissa. Kerhon "sikakatsomo" istui hipihiljaa 59 minuuttia (okei, kuului sieltä välillä jotain) ja aloitti kannustamisen vasta kuusi sekuntia ennen loppua. Siis juuri silloin kun hpk:n voitto näytti "suhteellisen" varmalta. Meidän fanikulttuurimme on sitten ihan jo toiselta galaksilta, joten turha sotkea sitä tähän.
Itse illan pelistä fiilikset ovat pelonsekaiset. Ei oikein tiedä, mitä odottaa. Pystyisikö IFK vielä nousemaan seitsemänteen peliin ja joko peruuttelu olisi loppunut? Ymmärtääkö Kojo sen tosiasian, että tuolla joukkueella ei voi pelata noin? Ja toisaalta laittaako IFK todella kaiken peliin vai onko selkäranka jo poikki?
Itse olen koko illan duunissa, joten olen kaverien viestien varassa pelin seuraamisen suhteen. Vituttaa ankarasti, jos noutaja tänään tulee, mutta parin viikon päästä ollaan toivon mukaan jo siitäkin yli päästy.
Näytä nyt IFK kerrankin, äläkä aina petä!