Ke 7.3.2012 Sport - KooKoo (4. välierä)

  • 22 810
  • 81

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Täytyy tässä vielä voiton huumassa antaa KooKoo:lle tunnustusta siitä että pelasivat kolmannen ja neljännen ottelun rehdisti ja siististi eivätkä ollenkaan sikailleet kuten ekassa pelissä Vaasassa. Mutta kuitenkin: TE VOITTE LÄHTEE!!
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
En ole kyllä näin brutaalia kusen päähän kilahtamista nähnyt tällä palstalla aikasemmin, no kai sitä voidaan pitää positiivisenakin asiana? Kaikesta huolimatta onnea Sportille finaaleihin, eiköhän se Ipa sen paikkansa kuitenkin säilytä ;)
 
En ole kyllä näin brutaalia kusen päähän kilahtamista nähnyt tällä palstalla aikasemmin, no kai sitä voidaan pitää positiivisenakin asiana? Kaikesta huolimatta onnea Sportille finaaleihin, eiköhän se Ipa sen paikkansa kuitenkin säilytä ;)

Mikäs täällä nyt tarkalleen ottaen on sitä kusen päähän kilahtamista ollut? Itse olen havainnut vain poikkeuksellisen kannustavaa kirjoittelua puolin ja toisin. Vaasalaiset kiittelevät rehdistä ja sytyttävästä vastuksesta, kouvolalaiset onnittelevat voitosta ja toivottavat menestystä jatkopeleihin.

Taitaa olla narrifani vaan kateellinen kun vaasalaisilla on hjalliksen hajuttomia ja mauttomia asiallisempi meininki niin katsomossa kuin palstoillakin...
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Mikäs täällä nyt tarkalleen ottaen on sitä kusen päähän kilahtamista ollut? Itse olen havainnut vain poikkeuksellisen kannustavaa kirjoittelua puolin ja toisin. Vaasalaiset kiittelevät rehdistä ja sytyttävästä vastuksesta, kouvolalaiset onnittelevat voitosta ja toivottavat menestystä jatkopeleihin.

Taitaa olla narrifani vaan kateellinen kun vaasalaisilla on hjalliksen hajuttomia ja mauttomia asiallisempi meininki niin katsomossa kuin palstoillakin...

No en kyllä tunnusta olevani kateellinen. Hieno asiahan se on että Vaasassa on kunnon meininki katsomossa, ei siinä mitään. Se nyt on mielestäni vaan vähän liigaa että muutamat Sportin kannattajat tulevat Sm-liigan otteluseurantaketjuun kertomaan ettei liigapeleissä ole minkäänlaista tunnelmaa verrattuna mestispeleihin.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joskus totuus satuttaa. Kyse ei ole mistään mopon keulimisesta vaan vuosikausia jatkuneesta totuudesta. Liigassa muutamalla joukkueella on kotihalleissa tunnelmaa mutta Infernaalista Vaasaa ei voita mikään.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Joskus totuus satuttaa. Kyse ei ole mistään mopon keulimisesta vaan vuosikausia jatkuneesta totuudesta. Liigassa muutamalla joukkueella on kotihalleissa tunnelmaa mutta Infernaalista Vaasaa ei voita mikään.

Sovitaan sitten näin. Kyllähän se varmaankin paikkansa pitää että monessa paikassa tunnelma on ainakin ajoittain kehno, mutta toisaalta pitää muistaa sekin että tuollaiseen pienempään halliin on helpompi sitä tunnelmaa luoda kuin vaikka Hartwall Areenalle, jossa muuten eilen oli loistava tunnelma kun 2 kunnon faniryhmää otti toisistaan mittaa. Mutta olisihan se mielenkiintoista nähdä Sportin faneja ihan livenä, jos liigaan asti onnistutte nousemaan. Matka sinne on kuitenkin helvetin pitkä, ja uskon että Ilves viimeistään Sportin nujertaa.
 
Olen seurannut tässä jokerifanien toimintaa ja se mielestäni on aika pahasti laskussa. Sportin faneja on ainakin määrällisesti kotimatseissa huomattavasti enemmän paikalla ja he ovat myös huomattavasti vanhempia jolloin esimerkiksi ääntä lähtee huomattavasti enemmän. Toki jokerifanitkin hyvää meininkiä pitävät, mutta kyllä mä lähtisin molempiin porukkoihin aika hyvin perehtyneenä viemään valtikkaa Vaasaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös