en tiiä, mutta sen verran vahvaa että miestä meni nuriPresidenttiä vai Costa Ricaa?
en tiiä, mutta sen verran vahvaa että miestä meni nuriPresidenttiä vai Costa Ricaa?
Nää suoritteet voi hoitaa myös kaukalon ulkopuolella.Olisin halunnut yhden spontaanin myllyn nähdä tällä kaudella Irwindiltä, mutta tuskin hän enää vuodattaa yhtään hikipisaraa SaiPan vuoksi saati veri-. Ymmärrän, että tullut kiekolliseen rooliin ja varmaan itsekin tykännyt kun on saanut jättää huitomiset taakseen.
Tästä en ymmärrä mitään. Onnea sinne jonnekin.Nää suoritteet voi hoitaa myös kaukalon ulkopuolella.
Hakametsässä eräs nimeltä mainitsematon, kyseisestä ottelusta sivussa ollut tsekkipeluri, pudotti yhdellä oikealla suoralla puolisoaan sanallisesti mitattuna arveluttavasti lähestyneen kanta-suomalaisen kiimauroon kanveesiin. Ollaan varovaisia siellä kaukalon ulkopuolisilla käytävillä..
Niin no, tarinassani reaktio ei ollut sinänsä spontaani. Mutta pointti piili ehkä kontekstissa.Tästä en ymmärrä mitään. Onnea sinne jonnekin.
Tuskin kukaan innostuu arkisessa kiekkopelissä ja/tai pelissä missä ei ole panosta. Sitä minä kai tuossa lähinnä voivottelinkin. En minä kaipaa mitään 15 vuoden takaisia paineja, jos sitä luulit ja siten käsitit. Miellän silti vieläkin lätkän fyysiseksi ja intensiiviseksi lähipainipeliksi, missä voi roiskahtaa välillä. Varsinkin silloin kun on panosta. Kurinpidonkin mielestä sellaset on ihan jees eikä niistä sanktioita tule.Kuka nyt arkisessa kiekkopelissä innostuu? Motivaatio sinänsä järjenvastaiseen myllytykseen löytynee helpommin arkisemmista, provokaatiota sisältävistä, kohtaamisista. Terveisiä sinne parinkymmenen vuoden taakse.
Panosta oli tässäkin pelissä. Ainakin lähtökohtaisesti ja ennen Kerhon neljättä maalia.Tuskin kukaan innostuu arkisessa kiekkopelissä ja/tai pelissä missä ei ole panosta. Sitä minä kai tuossa lähinnä voivottelinkin. En minä kaipaa mitään 15 vuoden takaisia paineja, jos sitä luulit ja siten käsitit. Miellän silti vieläkin lätkän fyysiseksi ja intensiiviseksi lähipainipeliksi, missä voi roiskahtaa välillä. Varsinkin silloin kun on panosta. Kurinpidonkin mielestä sellaset on ihan jees eikä niistä sanktioita tule.
Se tästä aiheesta otteluketjussa. Ja jos siellä joku hullu olisi tänään SaiPa-HPK-pelissä alkanut tappelee tilanteessa 10-0 niin olisi naurettu pihalle ennen ku dumarit olisivat ehtineet antaa 5+20.