Ke 7.12.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 32 360
  • 377

traktor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS ja Suomen maajoukkueet
JYP lopetti pelaamisen toisessa erässä. Pari paikka Sportilla mistä ois voinu iskeä. Sport tarvitsee munkki maalin ja yhden tehdyn niin paniikki on valmis JYP päässä. Valitettavasti Sport ei itse voi tätä enää kääntää. JYP on toisaalta paras mahdollisuus panikoimiseen viimeisessä erässä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä Ilveksen uusi ykkösketju on ollut melko huono tänään. Ainakin omassa päässä ovat koko ajan ihan pulassa.
Mutta nyt Ilves yv.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JYP lopetti pelaamisen toisessa erässä. Pari paikka Sportilla mistä ois voinu iskeä. Sport tarvitsee munkki maalin ja yhden tehdyn niin paniikki on valmis JYP päässä. Valitettavasti Sport ei itse voi tätä enää kääntää. JYP on toisaalta paras mahdollisuus panikoimiseen viimeisessä erässä.

Jari Munck-maalin? Sori, oli pakko heittää, kun kerran kummankin seuran historiaan hahmo liittyy mainittavalla tavalla.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kun Heikkinen palaa kokoonpanoon ja ottaa Tepon paikan, ei joukkue huonone yhtään. Positiivisesti pitää ajatella.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kun tuomareillakin näyttää olevan kakkonen pitkässävedossa tuo Tapparafanin ylimielinen ennustus voi pitää paikkansa.

Mikä vittu siinä on että ainakin Ässiä vastaan tuomarit ovat aina Tapparan puolella. Ässäpelaajia saa repiä ja koukkia ja mailan saa lyödä käsistä mutta Ässät puolestaan saa jäähyjä "ei mistään "...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pistin livevedossa 20 euroa Tapparalle. Miten on, jos voitan tuon vedon niin tarvitseeko Veikkauksen maksaa mahdollista voittoa? Tietääkö nimimerkki MustatKortit?
 

hubadubaduu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen-musta-valkoinen
Nyt JYPin pitäis vaan vetää agrella kolmas erä ja klaarata peli. Järkevästi, mutta kovalla temmolla. Turha antaa Sportille yhtään ylimääräistä henkeä kolmanteen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien uusi tj Perttula meni kolmanteen erään pataljoonan keskelle. Oikea asenne!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kun Heikkinen palaa kokoonpanoon ja ottaa Tepon paikan, ei joukkue huonone yhtään. Positiivisesti pitää ajatella.
Juu, olen Teppoa puolustellut, mutta tänään ollut heikkoa. Kyllä kirosin, kun Teppo tyri 3. erän pitkän hyökkäyksen lahjoittamalla kiekon Ipalle. Jumalauta, ei tuollaisen pyörityksen jälkeen tarvitseta varmistella, ei sieltä kukaan vastustajista enää karkuun polje.
 

Ralph

Jäsen
Pistin livevedossa 20 euroa Tapparalle. Miten on, jos voitan tuon vedon niin tarvitseeko Veikkauksen maksaa mahdollista voittoa? Tietääkö nimimerkki MustatKortit?
Käsittääkseni voit aina muokata vetoa tai Veikkauksen sääntöjä. Tästä lisätietoja saat nimimerkilta @apulais-GM .
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara on ollut tänään jäljessä eikä kolmanteen erään ole näkyvissä valoa tunnelin päässä. Taitaa kotijoukkue tänään viedä, on ainakin toistaiseksi ansainnut johtonsa
 

Ralph

Jäsen
Toivottavasti Veikkaus ei diskaa minua.
Jos veto osuu, niin luultavasti diskaa. Et kertonut kertoimia!

Minulla ei Veikkaus-tilillä ole rahaa, mutta laitoin jytkypanoksen Tapparalle, koska kaikki saa käyttää jytkypanosta kahdesti.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Arttu se ei osu kuin tyhjiin.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai taas Louhivaara...johan se monta peliä on pelannutkin. Päätä pitelee sen verran, että pakko on ollut tärähtää.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nämä HIFK:n pelit on tällä kaudella olleet näin nopeita? Ellei tule jatkoaikaa, tämä on jo puolen maissa loppu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös