4.5 torjuntaa/erä ja sporalla yhteensä 15 vetoa.Tuokkolalla jännä peli ollut.
Jonkin sortin ennätys?
4.5 torjuntaa/erä ja sporalla yhteensä 15 vetoa.Tuokkolalla jännä peli ollut.
Pitkävetolappuni tykkäisi tästä kovasti, luotetaan siihen kolmannen erän kiriin taas.Tappara rupee tapansa mukaan pelaan tosissaan vasta kolmannessa erässä. 1-3.
Tottahan tuo on, mutta myös ylimielinen asenne. Toivottavasti saat ansiosi mukaan.Tappara rupee tapansa mukaan pelaan tosissaan vasta kolmannessa erässä. 1-3.
JYP lopetti pelaamisen toisessa erässä. Pari paikka Sportilla mistä ois voinu iskeä. Sport tarvitsee munkki maalin ja yhden tehdyn niin paniikki on valmis JYP päässä. Valitettavasti Sport ei itse voi tätä enää kääntää. JYP on toisaalta paras mahdollisuus panikoimiseen viimeisessä erässä.
IFKn alivoima on ainakin Liigan paskinta. Mutta tänään sekin riittää.Mää en osaa päättää, että onko Ipan ylivoima kusta vai paskaa.
Kiitos. Minäkin toivon.Toivottavasti saat ansiosi mukaan.
Juu, olen Teppoa puolustellut, mutta tänään ollut heikkoa. Kyllä kirosin, kun Teppo tyri 3. erän pitkän hyökkäyksen lahjoittamalla kiekon Ipalle. Jumalauta, ei tuollaisen pyörityksen jälkeen tarvitseta varmistella, ei sieltä kukaan vastustajista enää karkuun polje.Kun Heikkinen palaa kokoonpanoon ja ottaa Tepon paikan, ei joukkue huonone yhtään. Positiivisesti pitää ajatella.
Käsittääkseni voit aina muokata vetoa tai Veikkauksen sääntöjä. Tästä lisätietoja saat nimimerkilta @apulais-GM .Pistin livevedossa 20 euroa Tapparalle. Miten on, jos voitan tuon vedon niin tarvitseeko Veikkauksen maksaa mahdollista voittoa? Tietääkö nimimerkki MustatKortit?
Toivottavasti Veikkaus ei diskaa minua.Käsittääkseni voit aina muokata vetoa tai Veikkauksen sääntöjä. Tästä lisätietoja saat nimimerkilta @apulais-GM .
Jos veto osuu, niin luultavasti diskaa. Et kertonut kertoimia!Toivottavasti Veikkaus ei diskaa minua.