Ke 7.10.2020 Ässät - HPK

  • 23 902
  • 242

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Soitetaanko Porin hallissa Jumpia ihan vain Eddie Van Halenin kunniaksi vai kuuluuko vakiosoittolistaan?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jotain on mennyt kesätreenissä vituiksi jo toista kesää putkeen, kun jengin kunto kestää 10 minuuttia pelin alusta.
Tosin porilaisten mukaan Seppo Vihelä (fysiikkavalmentaja) on jumalasta seuraava. Minkäänlaisia tuloksia ei kylläkään ole vielä muutaman vuoden aikana näkynyt.
Taitaa olla ennemminkin ihan subjektiivista sokeutta. Jos Selin on jossain hyvä, niin urheilullisuudessa, ollut aina.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Taitaa olla ennemminkin ihan subjektiivista sokeutta. Jos Selin on jossain hyvä, niin urheilullisuudessa, ollut aina.
Jos urheilullisuus olisi jonkinlainen vaatimus Ässien joukkueessa, niin Mika Niemi ei olisi saanut sopimusta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos urheilullisuus olisi jonkinlainen vaatimus Ässien joukkueessa, niin Mika Niemi ei olisi saanut sopimusta.
En minä jaksa edes, sen verran kauan ja läheltä olen katsellut Selinin touhuja jo aika saamarin kauan, että minä en usko sekuntiakaan tuollaisiin väitteisiin. Mutta toki sitä saa haukkua omiaan laiskoiksi ja väsyneiksi jne. jos hyvältä tuntuu.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
HPK:n ykkönen pelannut joka toista vaihtoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti kyl Atu ja muu valmennus kasas joukot tohon kolmanteen erään! On kyl hienoo, että meillä on oikeesti ammattimainen valmennus... Ei välttämättä huikeita neroja ja Liigan parhaita äijiä penkin takana, mutta hyviä ammattilaisia!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: peno

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tossa kyllä haisi korkea maila.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei voi valittaa ettei Kontiolaa kiinnostais puolustaminen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös