Ke 6.8.2014 HIFK - Blues, harjoitusottelu

  • 12 390
  • 34
Suosikkijoukkue
IFK
Itse en Granissa ollut, mutta Taipalus kommentoi ainakin jossakin nettijutussa, että kokeiltiin erilaisia kikkoja, miten uutta pitkää voi hyödyntää.

Pelkään edelleen, että suurimmaksi osaksi nuorehkoilla linjureilla menee aikaa tuon homman oppimiseen ja varsinkin alkuun vihellykset ei varmasti tule ajallaan. Noh, josko joulun alla näyttäisi jo paremmalta!
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Minkäslainen tää IFK-Blues oli pelinä? Tää taisi olla HIFK:lle ensimmäinen, ja Bluesille toinen. Yleensähän ensimmäinen peli on aina vähän sellasta hakemista.
Joku kommentoi tuolla otteluseuranta ketjussa että "HIFK voittaa jääkiekko ottelun, onneksi olkoon".

Minun mielestä on hyvä, että on liigassakin tuo uusi pitkäkiekko sääntö, siitä tulee tosiaan taistelua, kumpi kiekkoon koskee ensimmäisenä. Niin kun täällä on paljon puhuttu, niin tuomareilla voi hetki mennä siihen, että oppii tuon uuden säännön!!
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Ihan hyvä peli harkkapeliksi elokuun alussa. Vauhtia riitti varsinkin pelin 1.erässä, jonka jälkeen ottelu tasoittui. Ei näistä peleistä voi kovin suuria johtopäätöksiä vetää, mutta..

MIKÄ SIINÄ YV:ssä ON NIIN VAIKEAA? Tuli oikein tuttu ja turvallinen fiilis, kun katsoi Bluesin yv-sekoiluja. Toivottavasti tuohon saataisiin jotain järkeä ennen kauden alkua.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Minun mielestä on hyvä, että on liigassakin tuo uusi pitkäkiekko sääntö, siitä tulee tosiaan taistelua, kumpi kiekkoon koskee ensimmäisenä. Niin kun täällä on paljon puhuttu, niin tuomareilla voi hetki mennä siihen, että oppii tuon uuden säännön!!

Näköjään menee hetki, ennenkuin fanitkaan sitä ymmärtävät. Kiekkoonhan ei ole välttämättä tarve koskea. Linjurin pitää arvioida b-pisteen kohdalla, ehtiikö pakki vai hyökkääjä kiekkoon ensimmäisenä ja toimia sen mukaan joko antamalla pelin jatkua tai viheltämällä pitkä heti.

Itse pelistä sen verran, että oli tosiaan ihan hyvää kiekkoa ajankohta huomioiden. IFK näytti paperilla heikommalta kuin kaukalossa, josta pisteet menevät Törmäselle.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Olikos maalikoosteita tulossa?
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Panin muuten merkille tota maalikoostetta katsoessani, että esim. Taipaluksen maalissa oli nimittäin tilaa viivassa todella paljon. Oliko tuossa hallissa ne viivat oikeilla kohdilla?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Panin muuten merkille tota maalikoostetta katsoessani, että esim. Taipaluksen maalissa oli nimittäin tilaa viivassa todella paljon. Oliko tuossa hallissa ne viivat oikeilla kohdilla?

Olivat oikeilla kohdilla.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Liigassahan siirryttiin myös tähän isompaan hyökkäysalueeseen, eli keskialue kutistui huomattavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös