Ennen sqrjaa kannustin Ilvestä, mutta enemmän soisin voiton Kärppäfaneille. Liikaa tuomari-itkua ollut mun makuun.
Milloin tämä tapahtui?Määkin kerran olin Kalpan puolella pleijareissa, mutta kannattajat ulisivat Jatkoajassa tuomareista niin aloitin kannattamaan vastustajaa.
Talutettiin koppiin ja minuutissa takaisin pelissä. Siitähän ne buuaa.Innala taklataan polvella > Turkulaisyleisö pahoittaa tästä mielensä ja buuaa aina kun Innala kiekossa
Toivotaan, että mobilaatilla saadaan Seponki niskat kuntoon. Konnalta vinkkejä.Paljon joutuu Ilves maksaan hintaa maalista. Nyt Sebök putosi, niin sen jälkeen maali. Kallista.
Ihan siis koko sarjan mitassa on ollut raskas lukea otteluseurantaa.Määkin kerran olin Kalpan puolella pleijareissa, mutta kannattajat ulisivat Jatkoajassa tuomareista niin aloitin kannattamaan vastustajaa.
Valot päälle!
Innala taklataan polvella > Turkulaisyleisö pahoittaa tästä mielensä ja buuaa aina kun Innala kiekossa
Mutta sitten esim. Schmaltz ei saa mitään buuaksia vaikka "teurasti" Tepsin kultakypärän, Turkulainen logiikka on aika hieno.
Paljon joutuu Ilves maksaan hintaa maalista. Nyt Sebök putosi, niin sen jälkeen maali. Kallista.
Innala taklataan polvella > Turkulaisyleisö pahoittaa tästä mielensä ja buuaa aina kun Innala kiekossa
Mutta sitten esim. Schmaltz ei saa mitään buuaksia vaikka "teurasti" Tepsin kultakypärän, Turkulainen logiikka on aika hieno.
Kävisit lukeen meiän omaa foorumia. Siellä vasta raskas otteluseuranta onkin. Ranteet aukes monelta jo ekan kympin jälkeen. Mutta nää on näitä. Kaikki tyylillään ja loput ilman.Ihan siis koko sarjan mitassa on ollut raskas lukea otteluseurantaa.
Ei sitä voi seurata.Kävisit lukeen meiän omaa foorumia. Siellä vasta raskas otteluseuranta onkin. Ranteet aukes monelta jo ekan kympin jälkeen. Mutta nää on näitä. Kaikki tyylillään ja loput ilman.