Ke 5.3.2025 Kärpät - JYP

• 10 141
  • 401

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Keskiverto JYP 2. erä, aivan jaloissa ja pari omiin. Jalka ei riitä, kuri ei riitä, erikoistilanteet ei riitä.

Jos olisi kunnon tilastoniilo niin kiinnostaisi tietää millä sijalla oltaisiin runkosarjassa, jos oltaisi jätetty 2. erät pelaamatta tällä kaudella... Kolmantena?

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh, 20 minuuttia aikaa kääntää kausi. Vastustaja on ainakin heikoin mikä ollaan koko kauden aikana kohdattu, mutta jos olet itse vielä huonompi, niin eipä se paljon lohduta. Mahdollisuudet olisi kuitenkin, jos vaan omalle tasolle pääsisi.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Pelin jälkeen JYP: "Tasainen peli, mutta kaveri oli tehokakaampi omissa paikoissaan."

M@thieu

Jäsen
Keskiverto JYP 2. erä, aivan jaloissa ja pari omiin. Jalka ei riitä, kuri ei riitä, erikoistilanteet ei riitä.

Jos olisi kunnon tilastoniilo niin kiinnostaisi tietää millä sijalla oltaisiin runkosarjassa, jos oltaisi jätetty 2. erät pelaamatta tällä kaudella... Kolmantena?

Ai JYP oli jaloissa? Et kyllä tätä Oulun-peliä katsonut.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Joitain viikkoja sitten kävin Keski-Euroopassa katsomassa hokia. Ihan virkistävää, kun ei sattumalta arvottu ottelun suosikkijoukkue kussut toista erää. Tuolla reissulla muisti pitkästä aikaa, että kiekon katsominen voi olla ihan kivaa.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Pakko kyllä nyt julkisesti sanoa, että jos karsintoihin joudutaan, niin JYP-kannatus menee siksi aikaa mulla jäähylle, kunnes toimistolla porukka vaihtuu. Onhan tämä ollut uskomaton suoritus. Ensiksi on saatu yksi liigan kärkiorganisaatioita valahtamaan alas. Mutta sen jälkeen vielä sössitään sössimällä. Tässä on tulos.

Jukureilta pataan, niin saa JYP jatkaa ilman minun mielenkiintoa. Kävi sitten karsinnoissa miten tahansa. Hemmetti.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Siis Kärpäthän on todella huono, omissa samanlaista hidasta räveltämistä kuin JYPillä. Hyökkäyspäässä täysin yhden kentän joukkue. Oman maalin edusta selvästi otetaan tiiviisti, eli siinä Matikaisen ote jo näkyy. Lukkona ihan hyvää maalivahtipeliä. Mutta ei tuolla pelillä päästä pleijareihin saatika pärjätä siellä.

Jos saadaan pelata tasakentällisin loppuun, niin JYP tehnee tästä vielä ns. maalin pelin.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Pakko kyllä nyt julkisesti sanoa, että jos karsintoihin joudutaan, niin JYP-kannatus menee siksi aikaa mulla jäähylle, kunnes toimistolla porukka vaihtuu. Onhan tämä ollut uskomaton suoritus. Ensiksi on saatu yksi liigan kärkiorganisaatioita valahtamaan alas. Mutta sen jälkeen vielä sössitään sössimällä. Tässä on tulos.

Jukureilta pataan, niin saa JYP jatkaa ilman minun mielenkiintoa. Kävi sitten karsinnoissa miten tahansa. Hemmetti.

Jokuhan mättää pahasti kun on kerrankin se ykkössentteri ja on Jormakkaa ja Torgea vielä. Ei tuo joukkue kuuluisi sijalle 15. Onneton suoritus.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toinen erä oli JYPin 5-5 pelissä, mutta jäähyt ja huono av + tehottomuus, niin tilanne on tämä. JYP on tällä hetkellä todella huono jääkiekkojoukkue, ei siitä mihinkään pääse.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meniskö tämä loppu nyt niin, että JYP kampeaa tasoihin ja Kärpät tekee ajassa 56:40 neljännen ja sitä rataa takaisin Jyväskylään.

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Sama kaava, kuin edellisissäkin, JYP painaa ja Kärpät (muutama heistä) tekee ylivoimista, tai harvoista paikoistaan. Itse ei saada taas mistään.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Paikkoja luodaan, mutta ei palkkiota.

Kärpät saa pelata kukkosmaisesti oman maalin edessä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
3-2 haukutut Huovila ja Eronen arkkitehteinä

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei kai maalin tappioo eihän…

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siinä JYP hallitsee pitkään peliä ja pelaa hyvin. Syötöt menevät kohdalleen ja siitä avautuu Eroselle paikka.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
KAAAAPTEEEENIIIII!!!

Eeeerrooooneeeeen ansaittuu!!!

Huovilan maaginen syöttö taas.

Ja miten tilanne rakentui? Kyllä, nopealla vastahyökkäyksellä. Ei hitaalla lähdöllä oman maalin takaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy