Ke 5.3.2014 Jokerit - Pelicans

  • 8 833
  • 26

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Haluaisin kyllä tietää, että milläköhän perusteilla toi Kossu roikkuu missään muissa kentissä, kuin neloskentässä?? Kaveri ei ole saanut mitään aikaan koko kaudella. Harkkapeleissä laitto pari maalia, sai sopimuksen ja sitten sen jälkeen ei oikein mitään muuta ole tapahtunut kuin hyvää av-pelaamista. Pinnoja on turha odottaa. Noh ehkä se yllättää pahimmankin pessimistin.

Jos tästä pelistä edes pinna saadaan niin olen ihan tyytyväinen.

Sehän sitten räppäs pari maalia. En meinannu uskoa silmiäni, mutta eipä siinä. Jospa nytten aukeaisi Kossunkin peli!

Itse pelissä parhaita hetkiä oli tosiaan Tyrväisen silittely, ja Pelicansin voitto. Lopun puolustustaistelu näytti hyvältä KUNNES Tyler päätti sitten antaa ylivoiman Jokereille. Nagyn kaatumiset oli jotain maagista. Varsinkin Pikkaraisen mailan nappaaminen kainaloon ja kaatuminen sen päälle oli ihan taidokas suoritus.

Otteluhan olisi voinut ratketa jo ensimmäisen erän ensimmäisten 15min aikana, jos Pelicans olisi tehnyt paikoista maaleja, mutta Irving ja tuuri piti Jokerit mukana pelissä. Tämän jälkeen peli tasoittui selvästi ja Jokeritkin heräsi pelaamaan. Itse yllätyin miten verkkaisella jalalla ja muutenkin huolimattomasti Jokerit aloitti pelin. Kuitenkin ns. 6 pisteen peli, luulin että molemmat joukkueet antaisivat kaikkensa heti alusta lähtien. Enemmän tässä tosin huolettaa se, että tuossa taisi melkein olla Pelicansin kaiken antaminen ja riitti rankkarivoittoon.

Harmittaa tosiaan ettei saatu kolmea pinnaa, mutta ainakin saatiin 2, onhan se parempi kuin ei mitään, ja parempi kuin omat ennakko-odotukset.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
-Kuka tekee maalit 2.kentässä?
-Voitto ois kiva, mutta epätodennäköinen

Lätkätietäjä taas vauhdissa. Kossuhan se häkit heittää, oishan toi nyt pitänyt tietää...

Kyllä jokainen joukkue aina yhden Tyrväisen tarvii. Meillä tais olla eilen se parempi ja viihdyttävämpi?

Muuten en peliä kommentoi kun olen teksti-tv:n ja videoklippien varassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös