Kyykyttikö Salmela koko Ilvestä? En ihmettele vaikka olisi. Viikko sitten Salmela kyykytti Ässiä ja nyt ipaa sitten vai?
Täytyy myöntää, että ehkä se Salmelan itse aikaansaama kohu hieman vaikutti Anssin peliin. Silti ihmetyttää se, että kaveri oli tästä huolimatta kaukalon viiden parhaan pelaajan joukossa.
Jos Salmela olisi ollut parhaimmillaan niin Tappara olisi tehnyt vielä pari lisämaalia. Nyt kaveri pelasi vain "perustasolla".
Nyt kun Salmelan yltä ovat suurimmat "uutispilvet" laskeutuneet niin odottelen TPS:n ja Pelicansin olevan suurissa vaikeuksissa tämän kaverin kanssa. Parhaimmillaan Salmela on liigan paras pelaaja.
Itse ottelusta sen verran, että olipa erikoinen fiilis pelin jälkeen. Itse odottelin Ilveksen hallitsevan tapahtumia, mutta Tapparahan sai takkuturkit aivan aseettomiksi. Hieno ja ehjä esitys koko kirvesrintaryhmältä.
Ipan Koivistoa täytyy silti ihailla. Äijä pelasi ihan päin helvettiä, mutta oli silti naapurin vaarallisimman oloinen pelaaja.
Venäläiselle hatunnosto. Olen haukkunut kaveria koko alkukauden ja nyt äijä löi luun kurkkuun meikäläiselle järjettömän kovalla esityksellä. Jo reilusti ennen toista maalia sanoin kaverille, että "mikä perkele tohon Venäläiseen on mennyt, sehän voittaa jokaisen kaksinkamppailun". Hyvä Sami! Jatkossa samaan malliin.
Hauskat kolme pistettä, ja Raipelle tsemppiä kuntopyöräilyyn seuraavien pelien ajaksi.