Ke 5.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 045
  • 251

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Missäs ne talvisodan veteraanit otti turpaan? Mä olen ainakin elänyt itsenäisessä Suomessa, ennen Kataisen ja Sipilän hallituksia.
Mä oon elänyt itsenäisessä Suomessa myös Kataisen ja Sipilän hallituksien aikaan.

Sen sijaan olen sitä mieltä, että Suomi hävisi sodan talvisodan, joten ei ole mielestäni väärin kirjoittaa, että talvisodan veteraanit ottivat turpaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pelsun tappioputki alkoi Kerho-voiton jälkeen ja näyttäisi myös päättyvän Kerho-voittoon. Kiitos reilukerho!
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Zohorna pitää mailasta toisella pikkurillillä ja kun nikkilä puhaltaakin päin niin lentää maila ja 2min. Hyvin pitää linja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei kai Kerhon tarvi enää tällä kaudella pelata Lahessa?
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho häviää kaikki aloituksista lähtien. Liike onnetonta kuin myös kaksinkamppailut. Pojat pelkää vissiin tuota pelsujen äijäpeliä. Taklauksia pelätään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mä oon elänyt itsenäisessä Suomessa myös Kataisen ja Sipilän hallituksien aikaan.

Sen sijaan olen sitä mieltä, että Suomi hävisi sodan talvisodan, joten ei ole mielestäni väärin kirjoittaa, että talvisodan veteraanit ottivat turpaan.

Miksi Suomella ei ollut Balttianmaiden kohtaloa, jos kerran hävittiin? Ei jatketa tätä enempää, ollaan niin kaukana ajatusmaailmasta toisistamme. Mukavaa itsenäisyyttä sullekkin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
SaiPa lähti sitten Poriin vetää syksyn ekat jäät. Järjetöntä koohotusta.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Puoli tuntia täynnä jumboa vastaan ja nolla maalia taululla...ja mikä vielä surkeampaa, ei edes paikkoja. Kyllä näkee taas, että on kyseessä liigan surkein vierasjengi! Hirveää kurapaskaa tuo "hyökkääminen"...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Laukaukset Tampereella 30-10 Ilvekselle mutta tilanne 2-2 :D
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Miksi Suomella ei ollut Balttianmaiden kohtaloa, jos kerran hävittiin? Ei jatketa tätä enempää, ollaan niin kaukana ajatusmaailmasta toisistamme. Mukavaa itsenäisyyttä sullekkin.
Ei hävitty yhtä pahasti kuin Baltia.

Mutta ei jatketa ei, tämä ei ole oikea paikka sille. Ja kiitos, hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle ensimmäinen yv kun Jukuri-pelaaja kiinnittämisestä boksiin. Viime pelissä yv osoitti jo heräämisen merkkejä..
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kuvittelenko vaan, vai onko Ahti Oksanen aina aivan yössä vieraskentällä? Kaikki tai lähes kaikki pisteet kotikentältä?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Taas Saipan peli kyllä viikon antikliimaksi. Roikkuu pelissä mukana 1-0 ainoastaan sen takia, että Ässät taitaa olla huonompi joukkue kotona kuin muut jota vastaan Saipa on pelannut.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Taas Saipan peli kyllä viikon antikliimaksi. Roikkuu pelissä mukana 1-0 ainoastaan sen takia, että Ässät taitaa olla huonompi joukkue kotona kuin muut jota vastaan Saipa on pelannut.
Joo. Ässät ei ole pelannut mitenkään hyvin, mutta SaiPa vielä huonommin niin se riittää Ässille.
 
Taas Saipan peli kyllä viikon antikliimaksi. Roikkuu pelissä mukana 1-0 ainoastaan sen takia, että Ässät taitaa olla huonompi joukkue kotona kuin muut jota vastaan Saipa on pelannut.
Samoin näen pelin... Ässien surkeus voi antaa meille vielä pienen mahdollisuuden ottaa tänään pisteitä... Tosin se maali pitää kuitenkin vielä tehdä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Samoin näen pelin... Ässien surkeus voi antaa meille vielä pienen mahdollisuuden ottaa tänään pisteitä... Tosin se maali pitää kuitenkin vielä tehdä.
Älkää huoliko. Ässien kunto loppuu aina viimeistään kolmannessa erässä, jolloin vastustaja tekee tarvittavat maalit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös