Mä oon elänyt itsenäisessä Suomessa myös Kataisen ja Sipilän hallituksien aikaan.Missäs ne talvisodan veteraanit otti turpaan? Mä olen ainakin elänyt itsenäisessä Suomessa, ennen Kataisen ja Sipilän hallituksia.
Mä oon elänyt itsenäisessä Suomessa myös Kataisen ja Sipilän hallituksien aikaan.
Sen sijaan olen sitä mieltä, että Suomi hävisi sodan talvisodan, joten ei ole mielestäni väärin kirjoittaa, että talvisodan veteraanit ottivat turpaan.
Ei hävitty yhtä pahasti kuin Baltia.Miksi Suomella ei ollut Balttianmaiden kohtaloa, jos kerran hävittiin? Ei jatketa tätä enempää, ollaan niin kaukana ajatusmaailmasta toisistamme. Mukavaa itsenäisyyttä sullekkin.
Eikö tuo kuvaa koko tämän kauden SaiPaa?Kuvittelenko vaan, vai onko Ahti Oksanen aina aivan yössä vieraskentällä? Kaikki tai lähes kaikki pisteet kotikentältä?
Joo. Ässät ei ole pelannut mitenkään hyvin, mutta SaiPa vielä huonommin niin se riittää Ässille.Taas Saipan peli kyllä viikon antikliimaksi. Roikkuu pelissä mukana 1-0 ainoastaan sen takia, että Ässät taitaa olla huonompi joukkue kotona kuin muut jota vastaan Saipa on pelannut.
Samoin näen pelin... Ässien surkeus voi antaa meille vielä pienen mahdollisuuden ottaa tänään pisteitä... Tosin se maali pitää kuitenkin vielä tehdä.Taas Saipan peli kyllä viikon antikliimaksi. Roikkuu pelissä mukana 1-0 ainoastaan sen takia, että Ässät taitaa olla huonompi joukkue kotona kuin muut jota vastaan Saipa on pelannut.
Älkää huoliko. Ässien kunto loppuu aina viimeistään kolmannessa erässä, jolloin vastustaja tekee tarvittavat maalit.Samoin näen pelin... Ässien surkeus voi antaa meille vielä pienen mahdollisuuden ottaa tänään pisteitä... Tosin se maali pitää kuitenkin vielä tehdä.
Ovet käy.Haataja käy taklaamassa päähän. Tuosta on pakko tulla ulosajo. Suoraan päähän