Kykenetkö ottamaan kantaa sanomaani, vai tyydytkö vain olemaan pelle?
Olitkin niin järisyttävän kantaaottava ja ei pellemäinen tuossa avauksessasi. Tosin mitä muuta nyt lahilaisilta voi odottaakaan...
Kykenetkö ottamaan kantaa sanomaani, vai tyydytkö vain olemaan pelle?
Onks sulla jotain Ritaria vastaan, sillä sehän on kuitenkin KalPa-fani?Ei näin, ei todellakaan näin. Sen ymmärtää jos kommentoija on paikkakunnalta/entinen pelaaja mutta ei siihen tarvitse selostajan lähteä mukaan.
Luulin että hän on JYP miehiä. Mutta nuin muuten ei tuo Ritari mikään lemppari kyllä ole. Mutta ei minusta selostajan pitäisi sortua toisen kommentoijan hyttyisiin ja alkaa kehua/puhua vain toisesta jengistäOnks sulla jotain Ritaria vastaan, sillä sehän on kuitenkin KalPa-fani?
Tiedän kyllä, että hän on JYPin miehiä ja en myöskään tykkää hänestä yhtään, mutta olen eri mieltä hänen tämän illan puolueellisuudesta.Luulin että hän on JYP miehiä. Mutta nuin muuten ei tuo Ritari mikään lemppari kyllä ole. Mutta ei minusta selostajan pitäisi sortua toisen kommentoijan hyttyisiin ja alkaa kehua/puhua vain toisesta jengistä
Kapanen oli tänään kyllä todella surkea, ei siitä mihinkään pääse. Todella paljon on parannettavaa ainakin tämän pelin perusteella, ja ilmeisesti meno on muissakin peleissä ollut samanlaista.Suuri suosikkipelaajani Niko Kapanen on ollut minulle melkoinen pettymys,mutta kyllähän Lalli sieltä vielä nousee, ehkä.
Eipä tarvitse Palveen hävetä H.Koiviston rinnalla. Parantaa peli peliltä, pelaa hyvin kokonaisvaltaista peliä ja kaivaa aloituksia. Kerhon selvähkö ykkössentteri jo, ketsuppipullo odottaa vaan vielä poksahtamistaan.Sen sijaan vieraiden Henrik Koivisto tulee lyömään itsensä tällä kaudella kunnolla läpi. Loistava peli, olipa melkein pelin paras omissa papereissa.
Ei jaksanut sit sen pidemmälle katsoakkaan kun sekä selostaja ja kommentoija puhuu kokoajan vain HPK sitä HPK tätä.
Täytyy sen verran olla eriävää mieltä, että minun mielestäni ei Norjaa kauheasti edes testattu tässä pelissä. Jukurit puolusti niin hyvin, että eipä tuolla kauhean montaa sellaista kunnon paikkaa/sähinää tullut siihen ihan parhaimpaan sektoriin.Mika Norja näytti taas epäilijöilleen. Norski pelaa tosi hyvin.
Tiedän kyllä, että hän on JYPin miehiä ja en myöskään tykkää hänestä yhtään, mutta olen eri mieltä hänen tämän illan puolueellisuudesta.
Hyvin puolueeton oli mielestäni tänään.
Saako täälläkin vituttaa kun ekassa mokasi Suhonen ja tokassa mokasi kaikki kolme alla ollutta pelaajaa?Vitutus kyllä päällimmäinen tunne tämän illan pelistä, vaikka pisteeseen pitäisi kai olla kohtuu tyytyväinen. Kerhon avausmaalissa mokasi Norja, toisessa Karalahti. Siihen asti peli oli täysin Jukureilla hanskassa, mutta sen jälkeen meni taas vaikeaksi ja päätöserä pitkälti vietettiinkin puolustuskannalla.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota ja parissa aikaisemmassakin matsissa. Lisäksi oliko se nyt I erän lopulla, kun jäällä tuntui olevan paljon luntakin.Oliko muuten Hämeenlinnan jää jotenkin huono (muutenkin kuin siitä kohti mitä paikkailtiin)? Molempien joukkueiden pelaajat veti nenälleen monta kertaa ilman mitään näkyvää syytä.