Voittamisen vimma mainittu. Eihän meitä pysäytä enää kukaan eikä mikään. Paitsi puhjennut kumi.
05.01.2022 klo 20.44 #176 P Palokan Keisari Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, Red Wings, #65 Viru$ kirjoitti: Voittamisen vimma mainittu. Eihän meitä pysäytä enää kukaan eikä mikään. Laajenna klikkaamalla Paitsi puhjennut kumi.
Viru$ kirjoitti: Voittamisen vimma mainittu. Eihän meitä pysäytä enää kukaan eikä mikään. Laajenna klikkaamalla Paitsi puhjennut kumi.
05.01.2022 klo 20.50 #177 K Konteksti Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Palokan Keisari kirjoitti: Paitsi puhjennut kumi. Laajenna klikkaamalla Tämä on vain hidaste koodinimellä "pitkän tähtäimen suunnitelma". Fyrkkaa ei ole, niin tehdään tulevat vahvistukset itse. Kehissä siirtorajaan 2040 mennessä. Voittokulkua ei voi estää.
Palokan Keisari kirjoitti: Paitsi puhjennut kumi. Laajenna klikkaamalla Tämä on vain hidaste koodinimellä "pitkän tähtäimen suunnitelma". Fyrkkaa ei ole, niin tehdään tulevat vahvistukset itse. Kehissä siirtorajaan 2040 mennessä. Voittokulkua ei voi estää.
05.01.2022 klo 20.56 #178 M massaonvoimaa Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Palokan Keisari kirjoitti: Paitsi puhjennut kumi. Laajenna klikkaamalla Mulla on pari paikkasarjaa Biltemasta. Ja pumppu.
Palokan Keisari kirjoitti: Paitsi puhjennut kumi. Laajenna klikkaamalla Mulla on pari paikkasarjaa Biltemasta. Ja pumppu.
12.01.2022 klo 10.05 #179 S spede1967 Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit Dynamolla Nuutin mukaan kahden kuukauden palkat rästissä. Meillä ei tilanne ole onneksi niin paha (ilmeisesti)
Dynamolla Nuutin mukaan kahden kuukauden palkat rästissä. Meillä ei tilanne ole onneksi niin paha (ilmeisesti)