Ke 31.1.2024 KalPa - JYP

  • 7 789
  • 247

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
En tiiä miksi, mutta on hyvää kutinaa tuossa sivureiden huntturoilla. JYP kävelee KalPan yli tästä 1-5 voitolla ja RR yllättää kaikki tekemällä 2+1 tähän otteluun.

Ja sitten mä heeeetkinen. En mä herää. Mä oon hereillä. Joo, tänään tulee voitto. Lähdetään siitä!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
En tiiä miksi, mutta on hyvää kutinaa tuossa sivureiden huntturoilla. JYP kävelee KalPan yli tästä 1-5 voitolla ja RR yllättää kaikki tekemällä 2+1 tähän otteluun.

Ja sitten mä heeeetkinen. En mä herää. Mä oon hereillä. Joo, tänään tulee voitto. Lähdetään siitä!

Itellä ihan samanlaiset pörinät. Ihme jos JYP ei voita ja Rooba tee byyriä tänään.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
On farssin ainekset ilmassa. Omaan nenään tuoksuu vienosti Konnekuljetuksen täyteen ripuloitu pönttö ja Kalpan kliininen 4-1 kotinautiskelu.

Olen järkyttynyt jos Rooba pääsee pisteille, sillä on suorastaan todennäköistä että mies sotkee ketjun pelin täysin ja jäädään Jerryn ja Hongan jalalla nostamisen varaan edes hyökkäysalueelle pääsyn verran.

Mikäli Varga tai Huovila pääsee täräyttämään maalin niin saatetaan tehdä toinenkin, muutoin jäädään johonkin näennäiseen kirivaihteeseen aivan liian myöhään.

Kalpa pyörittelee raikkaalla jalalla ja räppää tarvittavat maalit, JYPin lyijypohkeet katsoo vierestä ja huitoo itsensä jäähylle turhautuessaan.

Huomenna laskeskellaan taas teoreettisia playoffmahdollisuuksia.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kyllä KalPa on massiivinen ennakkosuosikki tänään. JYPillä on kakkoskenttä ja pari huippuyksilöä, niillä pitäisi tulos taikoa.

Rooba ykkösen laidassa on kyllä jännä veto, mutta ainakin Heiskasella on puhdas selkä.

Viime viikolla nousi taas toivonkipinä JYPin hiillokseen. Tänään sen voi kalakukko sammuttaa.

Onneksi peli on vasta edessä.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään kannattaa seurata JYPistä Reid Gardineria, joka on ollut aika kovassa kunnossa viime peleissä ja taistelee taas kerran Liigan maalikuninkuudesta. Toinen, jonka nostan esille on Jesse Pulkkinen, joka on vasta 19 vuotias, mutta suorittaa käsittämättömän rohkeasti ja varmasti kummassakin päässä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vähän on kyl fiilis etten tiiä uskoisko voittoon vai ei. Kumpikaan ei olis ihme, siis tappio tai voitto. No pysytään tossa 2-3 veikkauksessa minkä tulosveikkaus ketjuun laitoin…
 
Viimeksi muokattu:

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Peltolalle kauden noin kahdeksastoista korkea maila.

Kalpan yv 6%. Mites nyt?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Konsta ei saatana
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Veini tarjoilee hazardeja tuolla mailapelillään.

Pulkkinen on jäätävän hyvä noissa paineen alta nousuissa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Maalille mennään. Se on tässä nyt hyvää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Seuraavalla KalPan ylivoimalla kiekko on luultavasti taas omissa
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jatkossa vois sit pysyä pois jäähyboksista, ei se KalPan yv nyt niin surkeaa ole et sille voi loputtomasti mahdollisuuksia antaa.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kiekotonta saa estää aika surutta. Lassilaakin vedettiin korkealla mailalla naamaan, mutta pilli näemmä soi vain toiseen suuntaan. Onneksi vielä maaliton tilanne.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Puoli tyhjä halli ja rumpu+läpsytin, ei maistu. No aina voi vaihtaa peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös