Ke 30.12.2015 Blues - Sport

  • 3 806
  • 32

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
En jaksa nyt mobiililaitteella linkittää, mutta Jyrki Aho (illan lehdistötilaisuudessa) on kyllä äijä: "mitä nyt valmentaja purkautuu hävityn ottelun jälleen" (tuomarityöskentelystä) ... " olen huono ihminen".

Repesin totaaliasesti...
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Ei ollut kaunista katseltavaa, mutta kaksi pistettä maistuu. Ehdin jo sanoa jatkoerän alussa pojalle että mitä vittua Koivosto tekee 3 vs 3 -jatkoajalla. No, se antoi lopuksi maukkaan passin Newtonille ja minä perun sanani. Ainakin tällä kertaa. Kunhan jatkossa tekee samoin varsinaisella peliajalla.
Kyllähän Koivisto on valmentajan unelma 3 vs 3 pelissä. Nopea ku mikä ja vauhtiin nähden suojaa hyvin kiekkoa, toki tehoton on 5 vs 5 pelissä. Leskinen oli eilen ja tänään huonompi kun Spilar koskaan.
Ketjut jotka kolmannessa pelas toimi ihan hyvin.
Koskiranta-Immonen-Vänttinen
Kiviranta-Kokkala-Bertrand
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kyllähän Koivisto on valmentajan unelma 3 vs 3 pelissä.
Kirosin häntä siitä että jatkoerän alussa menetti kiekon aivan väärässä paikassa ja Blues sai melkein maalin siitä syystä. Oli sitten vamentajan unelmapelaaja tai ei.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Kirosin häntä siitä että jatkoerän alussa menetti kiekon aivan väärässä paikassa ja Blues sai melkein maalin siitä syystä. Oli sitten vamentajan unelmapelaaja tai ei.
Ok, tuleehan noita muillekkin. Et sitä vaan ekassa viestissäsi tuonut tarkemmin esille.
Jokohan on Tomek luovuttanut Mannisen suhteen...Kaikki on nähnyt että ei oikein kulje, tänään ei onneksi pelannut ja sen vuoksi Brennankaan ei näyttänyt niin paskalta. Itse olen aina pitänyt Mannista täysin Suomisarja pelaajana.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Sportilta taas semi-nihkeä peli, mutta mikä tärkeintä, voitto sieltä kumminkin raavittiin.

Ja viimeiseen kolmeen peliin mitä meillä nyt on, joku pari-kolme jäähyä vain?! HIFK pelissä nolla ja tänään yksi. Kai siellä jalka kuitenkin sitten liikkuu ihan hyvin. Vaikka maalipaikoille ei hirveästi päästäkään, ja jos päästään, niin tehokkuudessa on ollut parantamisen varaa.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Täytyy todeta että perkeleen tärkeet pisteet tuli vuoden loppuun, vaikka tämän päiväiset pisteet olivat jopa väärin voitetut. Mielestäni Blues oli aloitteellinen 58 ensimmäistä minuuttia pelistä, eikä olisi ollut vääryys jos pisteet olisivat menneet toisin. (no otetaan kiitollisuudella vastaan, on niitä tässä annettu pois myös pitkin pimeää syksyä)
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
En jaksa nyt mobiililaitteella linkittää, mutta Jyrki Aho (illan lehdistötilaisuudessa) on kyllä äijä: "mitä nyt valmentaja purkautuu hävityn ottelun jälleen" (tuomarityöskentelystä) ... " olen huono ihminen".

Repesin totaaliasesti...
Eikä se nyt aivan väärässä ollut, kyllä siellä jäi moni tilanne viheltämättä mutta olisiko se muuttanut tätä "trilleriä", no olishan se ainakin tuonut vähän jännitystä muuten niin unettavaan läpsyttelyyn.
 

infidel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Royals Up! #Pukkaparty
Tuomarit hyvittää nyt Sportille alkukauden perseilynsä.
Huh huh, mikä peli. Eikä ne valot paranna katselukokemusta yhtään, kun puolihallia telkun kautta pimeänä.
2p on yksi hävitty piste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös