Tuohan kuulostaa ihan terveeltä junnuvalmennukselta.... Otan osaa.Heikkilä kuitenkin vielä mukava mies.
Oma valmentaja heitti mut vilttiin, kun naureskelin vaihtoaitioon tullessani tehtyäni toisen maalin ja sanoin ”olisit antanut jatkaa niin olisin tehnyt kolmannen” Ei pelattu enää siinä pelissä eikä seuraavissa viidessä. Haukkui kaikki pelin jälkeen, kun oli itse aloittanut sen haukkumisen kun johdettiin muistaakseni 5-0 ja kaveri teki ensimmäisen.
Tämä d-junnuissa.
Meneehän täällä usko jengiltä nopeasti. Zemiä nyt. Vielä 10min jäljellä.
Tuli siitä porukasta ihan pelimiehiä alasarjoihin. Itse lopetin kesken kyseisen kauden, kun ei ollut intoa enää koko hommaan ja pelit näki paremmin katsomosta kuin penkiltä. Ei ollut mulle ainakaan oikea tapa, mutta eipä tuo mun uraani kaatanut. Oli vähän muut lajit ja asiat jo mielessä.Tuohan kuulostaa ihan terveeltä junnuvalmennukselta.... Otan osaa.
Tepsin ansiota tuo on, että JYP näyttää uniselta. Siellä hakataan päätä seinään, kun Tepsi pelaa kilpikonnaa.TPS näytti eka erässä sen verran vaisulta, että oletin pisteiden haun olevan tänään ihan mahdollista.. Mutta se olikin JYP, joka heittäytyi uniseksi..
Eipä tuota JYPinkään esitystä jääkiekkoilun riemuvoitoksi voi kehua…Miten en ole lainkaan yllättynyt, että Tepsiä vastaan pelataan vähämaalinen ja tylsä ottelu. Tuo Tepsin pelityyli tappaa koko pelin.
Ei niin, mutta ei JYP ole peliä tappanut. Kun toinen joukkue pelaa kuten TPS pelaa, niin tähän se lähes poikkeuksetta menee. Toki Tepsi pelaa aidosti hyvin, mutta tappavan tylsä pelitapa tuo on.Eipä tuota JYPinkään esitystä jääkiekkoilun riemuvoitoksi voi kehua…