Olen vain vetten tuoma, mutta mitä asiaa?Missä kaikki hullut porilaiset?
Sitä vaan, että oi niitä aikoja kun porilaisia haukuttiin vammasiksi ja nakkikastikkeet paloi. Kentälläkin tapeltiin.Olen vain vetten tuoma, mutta mitä asiaa?
Kyllä näin, otteluluketjut siirtyivät melko tyystin joukkueiden omiin osioihin, mutta ei kai se kiellettyä ole sinnekään vieraskannattajana hypätä pakkaa hämmentämään, vai pistääkö modet jäähylle turhan herkästi? Itse kyllä tykkään, että varsinkin Ässien ja Lukon väliset on siivottu tuonne yhteen ketjuun, jota en ole tainnut vuoteen edes avata.Sitä vaan, että oi niitä aikoja kun porilaisia haukuttiin vammasiksi ja nakkikastikkeet paloi. Kentälläkin tapeltiin.
Siinä kohtaa, kun Porissakin SaiPa on "jokuv*tunsaipa", on seura todellakin pohjalla.Ongelmana on, ettei kettään nämä marraskuiset keskiviikkoiset iltahipat jotain saipoja vastaan kiinnosta ketään. Ja vielä vähemmän houkuttelee kirjoittaa näihin bottien avaamiin ketjuihin mitään rakentavaa.
Mitä mitä? Ei kiinnosta vai? Itsekin olen tulossa Lappeesta katsomaan illan jännitysnäytelmää. Pelin jälkeen het takaisin kotia ja aamulla töihin.Ongelmana on, ettei kettään nämä marraskuiset keskiviikkoiset iltahipat jotain saipoja vastaan kiinnosta ketään. Ja vielä vähemmän houkuttelee kirjoittaa näihin bottien avaamiin ketjuihin mitään rakentavaa.
Eihän niitä pelaajia voi myydä, kun joukkueet on nimetty jo täyteen? Vai miten se Tapparakeissi meni?Tänään on molemmille iso peli! Ässät on taatusti tämän budjetoinut 3 pisteen otteluksi ja vastaavasti Saipalle tämä ja loppuviikon Jukurit pelit, ovat aivan elintärkeitä taisteltaessa pudotuspelipaikasta. Tämä viikko linjaa pitkälti sen miltä Saipan loppukausi näyttää. 6-9 pisteellä joukkue jatkaa aidosti taistelua pudotuspelipaikasta ja 0-3 pisteellä joukkue voi alkaa valmistautumaan pelaajakioskin avaamiseen.
Juu mitä hienoa vääntää (toki sitäkin tapahtuu) "omien" kesken? Mieluummin heitetään vettä myllyyn vastustajan fanien kanssa.Vitsi vitsi, nämä otteluketjut on vaan menettäneet vähän tarkoitusta, kun omien joukkueiden osioissa voidaan rinkirunkata peleistä.
Kotona katsomassa potkupalloa. Pori on futiskaupunki. *Hymiö*Missä porilaiset on? Hirveä määrä tyhjiä penkkejä.
No ei ehkä tänään, mut kyllä Olavi hyvin pelasi. Saattaa osua vielä tällä kaudella, mikäli vaan jaksaa yrittääTuhma-Olavi muuten maalaa tänään.