Ke 3.4.2019 Kärpät - HIFK (välierien 1. ottelu)

  • 6 141
  • 32

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Ottelussa minua vakuuttivat erityisesti kotijoukkueelta Anttila ja vierasjoukkueelta Jääskä. Muutoin uskon, että ottelusarja lähtee tästä vasta todelliseen lentoonsa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itku-Pikkarainen ei ollut maineensa veroinen. Näyttää kuitanneen Hakanpään taklauksen "normaaliksi kaksinkamppailuksi". Taitaa olla maailmankirjat sekaisin, mutta poistan itku-etuliitteen enkä enää koskaan käytä sitä.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Itse nostan hattua tämän illan osalta palstan IFK-leirille, lopulta aika vähissä itkut tuosta Hakanpää-Varakas -keissistä. Toki vakiovinkujat itkee, mutta mun silmään pääsääntöisesti kuitattu max. tuomarivirheenä nimenomaan muiden virheiden joukossa. Pikkaraiselle myös propsit. Jos ko. tilanne olisi tapahtunut edellisessä sarjassa, kuulisimme siitä varmaan vielä Williamin astuessa valtaan...
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Oho, nyt kyllä Pikkarainen yllätti meikäläisen. Ettei piru vieköön ois vain kehittynyt valmentajana? Ei tiedä hyvää tämä Kärppien kannalta jos ja kun Pikkaraisella on fokus oikeissa asioissa. Tulee tiukka sarja.
 

Jurkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mahatifot, Poronhoito, Näätäeläimet
Siinä Kärppien tasoitusmaalissa Varakkaan olisi pitänyt tehdä Kerhot/jarkkoruudut ja jäädä pitelemään naamaa tuskissaan pyörien, kun kaveri ajeli laitaan. Aivan varmasti olisi dumarin lapa noussut ja kärppää viety boksiin tai jopa isoista ovista.

Mutta jos ei filmi tule selkäytimestä kuten edellä mainituilla niin ei voi kuin jossitella... oikeasti ei siinä mitään muuta ollut kuin normaali laitarytinä jossa Varakas meni isomman kaverin linjoille ihan oikein eikä pysynyt tolpillaan. Ja jakkeruutumaista pellehyppelyä en ikinä halua enää nähdä Rödassa.
Tarkoitat varmaan, että Varakkaan olisi pitänyt tehdä "Tyrväiset". Melkein pahempi pellehyppääjä, kuin Ruutu.
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
No niin hyvät palstaveljet ja -sisaret,
Jäi molemmin puolin muutama jäähy viheltämättä, valmentajat pitivät puheensa ja pelaajat pelasivat. Kunnioitetaan tulosta ja siirrytään kohti seuraavaa peliä!!
Olkoon sarja tiukka ja tasaväkinen niin kaikki nauttivat!!

UGH - olen puhunut.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Hyvä alku sarjalle! Nyt on jännä nähdä millä puolen jatkossa itketään, kuten täälläkin on parin sivullisen verran vuodatettu.
On hienoa että hokimiehet näyttää tunteitaan. Ehkä oululaisetkin vielä kyyneleen pari pääsevät tiristämään.
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No hienoa ja hienoa. Kukin tietysti omalla tyylillään näyttää niitä tunteitaan. Mutta pääasia, että sarja on käynnissä. Ainahan on ollut väärin voittaa. Vain häviäjät taistelevat ja antavat kaikkensa kentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös