Camaan flint yritä nyt edes. Leppä perseilee kaverin yksin läpi niin sä syytät veskaria. Kas kun et tuomaria.
Ja paskalla materiaalilla. Kovasta ei missään tapauksessa voi puhua. Erittäin keskinkertainen.
Ei oo. Juuri viime viikolla useammallakin suulla kerrottiin, että Jokerit on heidän kanssaan selkeä suosikki.Kaunista, niin kaunista. Loistava jengi kyllä Dynamolla kasassa tällä kaudella.
Mitä vittua tuolla Mäenalasella tehdään? Oksettava jätkä.
Luulen että kiinnostaisi, mutta parhaat pelit nähtiin tälläkin kaudella jo alkusyksystä. Kausi oli taas liian pitkä meille.Kyllähän se siltä näyttää että max 2pts tulee tältä rundilta, todennäköisesti 0 pts. Tarkoittaa sitä että jos tuota neppailijalaumaa kiinnostaa neljä lisäpeliä täytyy pisteitä lopuista peleistä saada. Hyvin vaikea nähdä että edes täydellä ja terveellä kokoonpanolla tekeminen muuttuisi tasaisen hyväksi. Niin kaukana siitä ollaan monella rintamalla.
Näin se tuntuu vuosi vuodelta menevän. Harmi.Luulen että kiinnostaisi, mutta parhaat pelit nähtiin tälläkin kaudella jo alkusyksystä. Kausi oli taas liian pitkä meille.
Jaa. Mun silmiin taas mikään ei isommin indikoi että kiinnostaisi. Jäähyillään idioottimaisesti, ei ajeta maalille, tullaan peleihin miten sattuu latauksella, ylivoimalla siirretään vastuuta aamuun asti jne. Rosteri on aivan riittävä siihen että enemmän pitäisi saada taululle kuin nyt.Luulen että kiinnostaisi, mutta parhaat pelit nähtiin tälläkin kaudella jo alkusyksystä. Kausi oli taas liian pitkä meille.
Pitäisi, pitäisi, mutta näinhän tässä on joka vuosi käyny. Viime kaudella oli se Loko-suonenveto, joka saattoi olla enemmän heidän heikkoutta, mutta muutenhan tää on ihan peruskuvio, että syksyisin ollaan melkein mestareita ja sitten alkaa tasainen sladi joka päättyy pudotuspelitappioon maaliskuun alussa.Jaa. Mun silmiin taas mikään ei isommin indikoi että kiinnostaisi. Jäähyillään idioottimaisesti, ei ajeta maalille, tullaan peleihin miten sattuu latauksella, ylivoimalla siirretään vastuuta aamuun asti jne. Rosteri on aivan riittävä siihen että enemmän pitäisi saada taululle kuin nyt.
Kun pelaajat ovat nostamassa hyvää liksaa kivassa ympäristössä, niin tossa tulos. Ei varmaan toi Venäjän mestaruus kiinnosta tarpeeks.Pitäisi, pitäisi, mutta näinhän tässä on joka vuosi käyny. Viime kaudella oli se Loko-suonenveto, joka saattoi olla enemmän heidän heikkoutta, mutta muutenhan tää on ihan peruskuvio, että syksyisin ollaan melkein mestareita ja sitten alkaa tasainen sladi joka päättyy pudotuspelitappioon maaliskuun alussa.
Onneksi meillä oli liigassa toisin. Eiku....Kun pelaajat ovat nostamassa hyvää liksaa kivassa ympäristössä, niin tossa tulos. Ei varmaan toi Venäjän mestaruus kiinnosta tarpeeks.
Olin tarttumassa samaan. Helppo kyllä todeta että paljon paskemminkin on noin yleisesti ottaen vedetty. Ja ne sladit ei oiennu yleensä edes syksyn ajaksi :DOnneksi meillä oli liigassa toisin. Eiku....
05-06: Köörinki maalissa,Virmanen ja kultaCurre penkin takana, Norton haastaa koko Saipan penkin myllyyn, kausi päättyy sijaan 11 tms.Helppo kyllä todeta että paljon paskemminkin on noin yleisesti ottaen vedetty.
Jaa. Mun silmiin taas mikään ei isommin indikoi että kiinnostaisi. Jäähyillään idioottimaisesti, ei ajeta maalille, tullaan peleihin miten sattuu latauksella, ylivoimalla siirretään vastuuta aamuun asti jne. Rosteri on aivan riittävä siihen että enemmän pitäisi saada taululle kuin nyt.
Juu, eli selvä jatkumo. Mutta nythän näillä ei ole edes mitään henkilökohtaisia tavotteita, vaan ”anttilat” sainaa vielä yhden vuoden lisää.Onneksi meillä oli liigassa toisin. Eiku....
Juu, eli selvä jatkumo. Mutta nythän näillä ei ole edes mitään henkilökohtaisia tavotteita, vaan ”anttilat” sainaa vielä yhden vuoden lisää.
Jep. Se oli liigassa aivan toisin. Karalahti, A Tyrväinen, Kousa, Ruutu ja Nagy lähtivät kaikki NHLään ja maajoukkueeseen Jokereista. Nyt ei lähde ketään. Myös nhl:n ovet on kiinni.Juu, eli selvä jatkumo. Mutta nythän näillä ei ole edes mitään henkilökohtaisia tavotteita, vaan ”anttilat” sainaa vielä yhden vuoden lisää.