Älä nyt tule viemään meidän ainoita poseja pois. On tässä kärsitty ja tullaan kärsimään ihan tarpeeksi.Voi kun ei päästäisi viittä maalia kahteentoista minuuttiin niin vastustajakin joutuisi pelaamaan loppuun asti.
Älä nyt tule viemään meidän ainoita poseja pois. On tässä kärsitty ja tullaan kärsimään ihan tarpeeksi.Voi kun ei päästäisi viittä maalia kahteentoista minuuttiin niin vastustajakin joutuisi pelaamaan loppuun asti.
Toivon, mutta en usko.JYP ottaa maalivahdin pois ja nousee voittoon, uskotteko?
Minä en taida uskoa.
Mut hei, ei olisi noussut Tukankaan kanssa!JYP ottaa maalivahdin pois ja nousee voittoon, uskotteko?
Minä en taida uskoa.
No menihän siinä normaalia kauemmin kuitenkin!Jaahas, Leinonen pois. Päättyykö siis 3-6?
Koska kamppailuliiga ja joku joka tuosta linjasta vastaa haluaa nähdä tällaista. Samaan kastiin menee kiekottoman estämiset ja muut peliä hidastavat elementit.Miksi tuosta laidassa kiinnipitämisestä ei tule koskaan jäähyjä?
Eikös JYP ole tyyliin ollut eniten alivoimalla tällä kaudella, saa korjata jos olen väärässä. Mut hyvä et välillä otetaan muiltakin pois.Jypillähän tämä roikkuminen lasketaan jo vuosissa, mutta ei ole paljon jäähyjä tullut :D
Tokihan Jyppi kahvaa keskimäärin eniten, joten hyvä jos vähitellen vihelletäänkin.Eikös JYP ole tyyliin ollut eniten alivoimalla tällä kaudella, saa korjata jos olen väärässä. Mut hyvä et välillä otetaan muiltakin pois.
Ja sieltä bingo! Voitte lunastaa voittamanne makaran A-puolen kioskilta.Jahas. Nytkö 3-6 tyhjiin sitten.
Kiitos! Lähes paras voitto minkä mies voi saada.Ja sieltä bingo! Voitte lunastaa voittamanne makaran A-puolen kioskilta.
(jos eivät ole loppu)
Nämä viestit voi laittaa Seppäselle.Kannattiko kenkiä Rautakorpi
Normaalia Honksia, joku voisi sanoa et JYPin sukellus alkoi siitä hetkestä kun Honksi liittyi mukaan.Hongalta kyllä melko huono peli tänään. Onko se koko kauden ollu tuolla tasolla?
Pistekeskiarvo päässä laskettuna 0,4 ja päästettyjä 4,2. TPS peli vääristää pahasti päästettyjen tilastoa.Viisi ottelua, viisi tappiota ja 21 päästettyä maalia ja joukkue totaalisessa henkisessä kipsissä.
Seppänen voit onnitella itseäsi, kutsu vaikka Veikko kylpemään.
Hongalta kyllä melko huono peli tänään. Onko se koko kauden ollu tuolla tasolla?
Ihan ansaitusti, hieno taisteluilme pari erää. Oliko sillä tuloksella muka jotain väliä?Heittikö Hämäläinen kivet Pönön kanssa?
Sama!kausikortin osto oli virhe, aivan helvetin iso virhe
Montako sisäänajokautta yhteen 3 vuoden projektiin mahtuu?Tää on se sisäänajokausi, ens kaudella sit alkaa tulitus!