Ke 29.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 113 502
  • 1 241

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maali!!!
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Täytyy tähän paikkaan todeta, että itse olen iloinen että kausi päättyi taistellen tappioon jatkoajalla, eikä esim. Kalpa-Pelicans tason persraiskaukseen.
 
Seuraan kyllä. Täysin samanlaista haki kuin Lehtivuoreen, ajoi vain nyt ohi.

Tällä kertaa pakki vaan ymmärsi, että pitää joko ottaa taklaus vastaan tai väistää. Teki jälkimmäisen ja kaikki hyvin. En ymmärrä itkuasi. Taklaus Lehtivuoreen olisi ollut hyvin erinäköinen, jos siellä olisi ollut silloinkin pakki hereillä.

P.S. Olen satavarma, että viittasit kommentillasi Ruuttuun kohdistuneeseen taklaukseen ja olit vaan yhtä kassalla kuin selostaja. Lopulta ymmärsit virheesi ja päätit vetää lehtivuorikortin esiin.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Maali! Ja peliä!!!
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
5min aikalisän jälkeen jatketaan 1-0 tilanteesta. Rönni tuus nyt kertoon kuinka tää oli hyvä idea...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onneksi Kerho ei voi enää haastaa tässä pelissä. Eihän?
 

Ralph

Jäsen
Tuomarit ovat viheltäneet jäähyn jo tyhjästä, joten odotin videotuomarin hylkäävän tyhjästä, mutta ei.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy tähän paikkaan todeta, että itse olen iloinen että kausi päättyi taistellen tappioon jatkoajalla, eikä esim. Kalpa-Pelicans tason persraiskaukseen.
Toisaalta kauden päättyminen jatkoajalla on kuin odottamaton potku munille. Pelicans-fanit ovat sentään pystyneet tottulemaan jo kauden päättymiseen.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mitenkäs tämä nyt toimii? Jos haastetaan veskarin estämisestä ja videolta löytyykin jokin toinen syy maalin hylkäämiseen niin kuinkas silloin menetellään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös