Ketä vastaan?JYP pelaa kuitenkin välierissä.
Ketä vastaan?JYP pelaa kuitenkin välierissä.
Näinhän se menee täällä, mutta kivan tiukkoja pelejä on olleetNo mutta kun maha on täynnä ja hallissa ei näe mitään.
Olet ihan oikeassa, mutta kirjoituksistasi on saanut sellaisen käsityksen, että Hämeenlinnassa asiat ovat toisin. Itsekin olen sitä mieltä, että omaa joukkuetta lähdetään katsomaan ja kannustamaan, kuten jatkiksessa majailevat kiekkofanit aika yleisestikin taitavat ajatella. Mutta kun niissä peleissä käy paljon sellaistakin porukkaa, jotka eivät ole yhtä innokkaita ja he valikoivat ottelunsa tarkemmin.En käsittääkseni ole sellaista kirjoittanut. Miten voit lukea noin metsään? En edes kirjoittanut mitään HPK:sta, joten miten onnistuit niin lukemaan?
Minun käsittääkseni kotifanin pitäisi lähteä hallille katsomaan ja kannustamaan omaa jengiä. Oli se kotihalli sitten Jyväskylässä, Oulussa, Lappeenrannassa, Hämeenlinnassa tai Raumalla.
Siinä tapauksessa sinun pitäisi oppia lukemisen ymmärtämistä. Sanaakaan en Hämeenlinnasta tai HPK:sta kirjoittanut.Olet ihan oikeassa, mutta kirjoituksistasi on saanut sellaisen käsityksen, että Hämeenlinnassa asiat ovat toisin.
Älä nyt jaksa yrittää. Ihan selvästi viestiesi sävy on ollut sellainen, että yleisön käyttäytyminen otteluissa käymisen suhteen Jyväskylässä olisi jotenkin poikkeuksellista. Aivan turha vierittää minun luetun ymmärtämisen piikkiin tätä.Siinä tapauksessa sinun pitäisi oppia lukemisen ymmärtämistä. Sanaakaan en Hämeenlinnasta tai HPK:sta kirjoittanut.