LukkoUkko79
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Itselläni on ikävä kutina persauksissa, että Lukko kärsii tänään kauden toisen varsinaisen peliajan tappionsa. Toivottavasti olen väärässä. Viime vuosina Turun vierailut ovat muistaakseni olleet Lukolle aika kehnoja. Ja onhan TPS voittanut lähes kaikki kotipelinsä tällä kaudella.
Mitä minä sanoin...peli oli juuri sellainen kun pelkäsinkin. Tätä samaa on Lukolta nähty vuodesta toiseen Turussa, Lappeenrannassa ja Lahdessa. Periaatteessa Lukko oli pelissä ihan hyvin mukana, hallitsikin ajoittain, mutta ihme jäähyjä otettiin ja puolustuspelaaminen oli lepsua. Omat laukaukset paukkui seinille. Niistä asioista peli kääntyi sitten tasaisen tappavasti tepsille. On se vittu kumma että välillä nämä pelit vaan menee, niinku ne olisi tähtiin kirjoitettu.
Mun puolesta Turun Palloseura voisi siirtyä Jokerien tapaan itärajan Siperianpuoleiseen sarjaan pelaamaan. TPS on jo saavuttanut liigassa kaiken, joten vähän uusia haasteita turkulaisille. Alkaa jo todenteolla kyllästyttää nämä Lukon Artukaisten vierailut.