Ke 29.10.2008 KooKoo - Kiekko-Vantaa

  • 5 205
  • 57

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juurikin näin, toivotaan vielä ettei Flinckillä ole mitään vammaa vaan oli joku muu hetkellinen häiriö kun jätti pelin kesken.

Mun mielestä pakkaa kierrätettiin niin, että useampikin pelaaja pääsi huilaamaan jonkun vaihdon vuorollaan ja Poutanen kävi tilalla. Eli en usko, että Flinck tai kukaan muukaan olisi liittynyt loukkaantuneiden jo ennestään massiiviseen joukkoon.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Ok, tuo vain aikalisän jälkeen pisti silmään, kun Liukkonen pelasi sentterinä enkä omasta mielestä Flinckkiä enää kentällä nähnyt.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä pakkaa kierrätettiin niin, että useampikin pelaaja pääsi huilaamaan jonkun vaihdon vuorollaan ja Poutanen kävi tilalla.

Sama näkemys täällä. Itse katsoin ensin että Poutanen tuli Pyhäjärven tilalle, mutta taidettiin kierrättää muidenkin paikalla.

Poutanen pelasi ihan ok vaihdot, mutta kerran ei taklannut ja kerran ei ehtinyt taklaamaan joten siitä miinusta. Mielestäni siis aika samanlainen peli kuin aiemminkin kun on kentälle päässyt.
 

Strawberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sama näkemys täällä. Itse katsoin ensin että Poutanen tuli Pyhäjärven tilalle, mutta taidettiin kierrättää muidenkin paikalla.

Pelaajia kyllä kierrätettiin lopussa, mutta tosiaan aikalisän jälkeen Flinck ei tainnut enää käydä kentällä. Tuolloin kyllä tuli ensimmäisenä mieleen, että nyt sitten loukkaantui Flinck. Jos loukkaantumisesta ei ollut kyse niin Flinckille ilmeisesti annettiin pelin jo ratkettua hiukan lepoaikaa.
 

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Kuuluisi ketjuun -pitäisikö itkeä vai nauraa-, mutta laitetaan tänne kun kuuluu tähän otteluketjuun. Toimittaja Mikkolan kuvakooste oli hieno, mutta otsikko olikin sitten naurua herättävä: "Henki voitti materian".

Jos kehtaa väittää Vantaan "materian" olevan kovempi kuin KooKoon vaikka sairastuvalla väkeä onkin niin...jep jep.
 

ahal

Jäsen
Toimittaja Mikkolan kuvakooste oli hieno, mutta otsikko olikin sitten naurua herättävä: "Henki voitti materian".

Jos kehtaa väittää Vantaan "materian" olevan kovempi kuin KooKoon vaikka sairastuvalla väkeä onkin niin...jep jep.
Samaan kiinnitin huomiota. Mutta jospa tarkoitti noin lukumääräisesti... silloin ok. Mutta eihän KiValla ollut esim. yhtään Kultasen tasoista pakkia matkassa, eikä ole rosterissakaan. Eikä Härmän tasoista veskaria matkassa, kun Nieminen oli poissa. Haapasaari, Jeskanen, Ranta ja Jasko ovat pelipäällä ollessaan sarjan hyökkääjäeliittiä, mutta eivät joka matsissa. No tekevälle sattuu ja menköön lipsauksen piikkiin. Ei se voittoa himmennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös