Nelosella peli painuu omaan päähän väistämättä. Anttila on kokoaan merkittävämpi pelaaja. Tai siis joo..
Kevvään miehiä. Hyvä merkki. Vapise Zöska.Moses kyllä alkanut saamaan itseluottamusta takaisin
Onko mun Jatkoaika laginen vai käytätkö sä exploreria? Toi maalihan tuli joskus puoli tuntia sitten...VESALAINEEEEEN!!! Hieno laukaus ja maali numero yksi heti
Piti tulla hehkuttamaan erän jälkeen ku ei kesken pelin pysty aukasemaan seurantaa :D Katon Telian kautta niin viive on varmaan minuutin Viasatin/Viaplayhin verrattuna.Onko mun Jatkoaika laginen vai käytätkö sä exploreria? Toi maalihan tuli joskus puoli tuntia sitten...
Kannattaiskos kattoo vaikka TV5:lta, niin ei olisi viivettä yhtään..Piti tulla hehkuttamaan erän jälkeen ku ei kesken pelin pysty aukasemaan seurantaa :D Katon Telian kautta niin viive on varmaan minuutin Viasatin/Viaplayhin verrattuna.
Ainiin joo! Joo niimpä onkii. Kiitti vinkistä! Onks siellä mainoksia joka katkolla?Kannattaiskos kattoo vaikka TV5:lta, niin ei olisi viivettä yhtään..
Itse katson peliä Viasatilta, niin paha sanoa.Ainiin joo! Joo niimpä onkii. Kiitti vinkistä! Onks siellä mainoksia joka katkolla?
Jormakka maksoi potut pottuina. 2+2 mutta selvittiin siitä.Jormakka taas kehissä eli ei sen pahempaa.