Itse voisin sitten ottaa tuon Juhani Tammisen, mikäli näin onnellisesti käy.Jos SaiPa tänään voittaa, muutan nimeni Timo Jutilasta Tero Lehteräksi.
Itse voisin sitten ottaa tuon Juhani Tammisen, mikäli näin onnellisesti käy.Jos SaiPa tänään voittaa, muutan nimeni Timo Jutilasta Tero Lehteräksi.
Niin, tarkoitit siis että häviävät. Ja Jukurit vasta jatkoajalla.Kaikki altavastaajat eli JYP, Jukurit, Pelicans ja SaiPa voittavat tänään, Jukurit vasta jatkoajalla.
Vieläkö kerran voisit laittaa sen teroa kenkimässä kuvan? Aina piristää tässä pimeydessä tarpoessa.Tuli melkein kyyneleet silmiin tuosta Lukon maalista, niin surullisen näköistä. Eihän noin nyt voi LIIGAjoukkue pelata eiku ainii se olikin Teron joukkue.
Lundell edelleen 60 maalin kausitahdissa. On se kova.
Suomen Huonointa Löysintä kiekkoa?Huvittavaa että SaiPan pirteimpiä esityksiä tulee näiltä Karjalaisilta ja Loimarannoilta, pojat eivät ole vielä sisäistäneet Teron SHL-kiekkoa?
Toiset tarviaa ison voiton, toisille kelpaa vähempikin..Jos HIFK voittaa kaksinumeroisella luvulla, niin minä muutan nimeni Jarno Pikkaraiseksi ja vaihdan ammattini talonmieheksi.
No tottahan toki kun pyydetään!Vieläkö kerran voisit laittaa sen teroa kenkimässä kuvan? Aina piristää tässä pimeydessä tarpoessa.
Eikun Sattanan Hianoa LätkääSuomen Huonointa Löysintä kiekkoa?
Aah joo totta, sori! Mut 58 maalin tahti on ihan hyvä sekin.Ei ole. Tämä on HIFKin 10. peli ja Lundell on tehnyt 7. Mutta maali/ottelu tahdissa kyllä. Sori oli pakko. Vai laskitko 3 säälipleijaria mukaan?
Lappeenrannassa TV-kuvan perusteella halli täysin tyhjä. Selostaja täysin pihalla pelistä, hokee SaiPan ylivoimaa.
Pelin tilanne ei hymyilytä, mutta tämä toki saa pienen hymynkareen naamalle. Ja vielä Pelicans kannattajan postaamana.No tottahan toki kun pyydetään!
Älä huoli, se vaan ennakoi sitä hetkeä kun Tero ottaa ovelasti kuudennen jäälle.Lappeenrannassa TV-kuvan perusteella halli täysin tyhjä. Selostaja täysin pihalla pelistä, hokee SaiPan ylivoimaa.
Ottiatuota, en kai muuten asuisi Kellokoskella ellen olisi hieman suuruudenhullu ja pienen hoidon tarpeessa...?Toiset tarviaa ison voiton, toisille kelpaa vähempikin..