Nykyaan nain mutta olisin itse hylannyt pelin hengen vastaisena aivan periaatteessaEi kai jäällä luistimilla oikein potkuliikettä saa tehtyäkään. Onko säännöt nykyään tosiaan niin, että jalalla saa maalin tehdä ihan tarkoituksella kunhan liuttaa jäätä pitkin luistinta?
Kärppien peli jatkuu siitä mihin viime keväänä jäi. Voisi Sport oikeastaan napsaista armonlaukauksen, että Marjiksen potkut tulisivat edes hitusen lähemmäksi.
Mäntsälä mielessään?Kake heiluu ja sätkii, pomputtaa koko ajan.
Lasse olisi ehtinyt lyömään 3 poikkaria ja kaatumaan kohteen selkään ennen vastustajan jääkontaktiaL. Kukkonen ei olisi saanut jäähyä
Eli onko niin, että luistimilla saa ohjata kiekon maaliin ?Nykyaan nain mutta olisin itse hylannyt pelin hengen vastaisena aivan periaatteessa
Ellei tera ole irti jaasta. Nain olen antanut itseni ymmartaa, mistaan mitaan ymmartamattaEli onko niin, että luistimilla saa ohjata kiekon maaliin ?
Ei kai jäällä luistimilla oikein potkuliikettä saa tehtyäkään. Onko säännöt nykyään tosiaan niin, että jalalla saa maalin tehdä ihan tarkoituksella kunhan liuttaa jäätä pitkin luistinta?
Kyllä. Liukuminen ei ole sama asia potkaiseminen.Eli onko niin, että luistimilla saa ohjata kiekon maaliin ?
Jos näki ettei Ahlroth ollut valmiina?Vittasmäellä viivelähtö liian syvällä takaraivossa, vie paineettomana kiekon oman maalin taa varmaan ekaa kertaa tässä matsissa
Olisko hymyilevälle soitettu Oulusta tai Hervannasta?Oliko Pelicans mestarisuosikki?