Itse ottelusta sen verran, että suurimmat paineet on ehdottomasti Ässillä. Ottelupalloja on edelleen kaksi enemmän kuin KalPalla ja jokainen menetetty ottelupallo tuo Ässille vain lisää paineita.
Tähän on varmasti mukava tuudittautua syötettyään itselleen tarpeeksi pitkää pajunköyttä. Kuopiossa ei siis harmita kauden loppuminen yhtään eikä jatkopaikalla ja sen saamisesta ole mitään väliä tai paineita? Olen ollut kannattamassa Ässiä kahtena edellisenä keväänä tilanteessa 0-3 ja voin kertoa, että vaikka se toivo elääkin loppuun saakka niin se ratkaiseva tappio kirpaisee siinä kohtaa, kun viimeinenkin toivonkipinä sammuu.
KalPan on pakko voittaa jos mielii jatkoon, Ässien ei. Ässillä kaikki paineet, jep jep;)
Minä voin sanoa satakuntalaisella kieroudella tähän kohtaan vakavalla naamalla että pleijarit on jo suunnaton menestys, jos ei päästä välieriin niin saadaan jopa neljä kotiottelua. Toivottavasti Hirsimäki ei talleta kaikkia euroja Kyprokselle. Kaikki paineet on KalPalla, Ässät ei pystynyt poikkeuksellisesti tässä maailmassa viemään sarjaa suoraan 4-0 ja KalPa on jo periaatteessa ennakkosuosikki, sillä jos se voittaa tänään, saattaa se jo voittaa seuraavassa pelissä ja game sevenissä se saattaa olla jo varma voittaja. Pelkästään 3x jos takaa sen, että prosentit tässä kohtaa ovat luokkaa 3-97% KalPan hyväksi. Pääsisinköhän johonkin lehteen myös kirjoittamaan?
Jyssy Marttisen paluu olisi loistava uutinen, Honkanen saa jatkaa ja Parkkonen mieluummin katsomoon. Tänään syödään sisältä hyvin tummunutta kalakukkoa, toivottavasti peliin roudataan vaihteeksi jääkiekkotuomarit maanantain jälkeen, olisi mukava seurata playoff -lätkää playoffeissa.
Saapuuko Kuopiosta muuten joku lärpytin -ryhmä Poriin?