Eri mieltä pisteistä loppujen lopuksi. SaiPalla oli jee vissiin yksi tolppa, mutta Ilveksellä oli tolppia jo edellisessäkin kohtaamisissa siihen malliin, että kahdesta kohtaamisesta SaiPalle 2p mairittelee SaiPaa.Mistähän Miro Nalli sai 2min epäurheilijamainen käytös? Nauratti kun ensin Kontiola ojensi 2min 5-3 SaiPalle ja sitten Nalli hölmöili jostain minuutin vastaavaa, josta tuli kavennusmaalikin.
Ilves pelasi SaiPan hyvin laidoille, tässä taitovaje näkyy, kun ei päästä sieltä pois sektoriin. Mutta oli Ilveksen maaleissakin onnea, toki oli myös rimoja ja tolppia.
Sellainen keskiviikkonuhjaus, pisteet oli ihan jätettävissä Lappeenrantaan, mutta taitaa tarvita Vennolta bussin jokaiseen kotipeliin, että alkaa homma toimia.
Tuo epäurhojuttu meni kaikilta kai ohi ja mikä on noin kevyt perseily tällä saralla että voi saada vain 2min. Eetu Holmakin sai aina vähintään 10min per perseily.
En luullut sekoittavani. Eikö Parikasta sanottu, että loppu kausi paketissa? Nyt oli kentällä. Ei siinä, ehkä johonkin muuhun olen sekoittanut.@redpecka sekoitatkohan nyt Parikan Peltolaan?
Kannattaa katsoa sääntökirjasta milloin annetaan 2 min ja milloin käytöskymppi...Olisin kyllä ihan mielelläni ottanut kympin, josta ei lisää av:ta vs. tän kakkosen.
Twitter-tietojen mukaan Nalli oli loukannut tuomarin kunniaa aivan törkeästi. En tiedä, viitsiikö tähän edes laittaa mitä oli sanonut, kun lapsiakin ehkä palstalla...
No, antaa mennä: "nääksää korkeita mailoja?"
Huhhuh!
En luullut sekoittavani. Eikö Parikasta sanottu, että loppu kausi paketissa? Nyt oli kentällä. Ei siinä, ehkä johonkin muuhun olen sekoittanut.
En luullut sekoittavani. Eikö Parikasta sanottu, että loppu kausi paketissa? Nyt oli kentällä. Ei siinä, ehkä johonkin muuhun olen sekoittanut.
Kannattaa katsoa sääntökirjasta milloin annetaan 2 min ja milloin käytöskymppi...
Taitaa tosiaan olla lapsia palstalla jos tuollaisia Twitter-höpöttelyjä ottaa totena.
Kannattaa katsoa sääntökirjasta milloin annetaan 2 min ja milloin käytöskymppi...
Tuli itsekin katsottua tuo lehdistötilaisuus. Pakko kyllä tykätä tuosta Virrasta. Hyvää juttua äijä höpötteli.Oli ihan viihdyttävä lehdistötilaisuus.
Kun avasin ja näin, että yli 7min tilaisuus, niin mieleen tuli, että onko siellä kummallakin kerrankin asiaa!
Sitten kun Virta oli lähtenyt, aikapalkissa oli jäljellä sellainen pieni viipale :D