Ke 26.9.2007 Sport - Salamat

  • 6 098
  • 39
Hieno peli Salamilta, kovalla prosentilla kiekot laitettiin maaliin. Sportilta pelasi ainoastaan junnuketju tasollaan, se kertoo kaiken tuosta lammaslaumasta.

PS: Istumokatsomossa ollut juniori-Sportin koutsi tiesi kertoa että pelaajat ovat savustamassa Manneria ulos.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Niinpä niin eikä varsinkaan nollalla pisteellä. Odotettu voitto Salamille. Erityisesti Salamien maalivahtipeli oli hyvää ja kyllähän Salamien hyökkäyskin alkaa olla mestiksen laadukkainta. HYVÄ SALAMAT!

Hienoa salamit! Lisää salamia siihen pitsaan.
 

HyperX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eipä tähän voi ku sanoa että näin huonoa peliä sportilta en oo nähny 4 vuoteen..
huhhuh
Toivotaan et Sportille käy kuin VPS:lle, valmentajaa ulos ja peliä paremmaksi..
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Houston, we have a problem... A HUGE problem.

Nyt pitää asioita tapahtua, ja heti. Minä en tule enää yhtäkään kertaa katsomaan kun Manner silittää partaansa. Jos ennen olen ollut skeptinen Mannerin johtamiskykyyn, niin nyt olen varma ettei hänestä ole tämän tason pelaajien valmentajaksi. Piste.

Maalivahdit olivat, molemmat, sillä tasolla mitä ollaan pelätty. Ei noilla valitettavasti mehukannua voiteta. Kenttäpelaajista meidän uudet vahvistukset ovat odotetusti heikentyneet kun pääsivät kotkapaitaan.

Salamoidenn liigavahvistukset olivat kentän parhaimmat pelaajat.

Ei hyvää yötä!

Edit: eikö mestiskin voitaisi sulkea, ettei tämä kausi lopu Hermes-Sport -otteluihin?
 
Viimeksi muokattu:

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edit: eikö mestiskin voitaisi sulkea, ettei tämä kausi lopu Hermes-Sport -otteluihin?

Joo kiinni vaan. Mutta tämähän on Sportilta tuttua touhua. Välillä ollaan aallon harjalla ja välillä pohjalla. Tuolla materiaalilla ei kuitenkaan voi sijoittua 5-6 sijaa huonommin. Jos Manner saa kenkää, niin vaasalaisilta odottaisi kerrankin järkevää ratkaisua valmentajakysymyksessä. Viimeiset kolme on kai ainakin menneet enemmän tai vähemmän pieleen?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hienoa salamit! Lisää salamia siihen pitsaan.

Onko teillä edelleen se kauhee pitsalaatikko jonkun pelaajan kannettavana??

Manner on mun näkemykseni mukaan kärsinyt selkeästä auktoriteetin puutteesta koko ajan (kuittailin kaverista aika raskaasti jonkun Spåran nettisivuilla julkaistun videohaastattelun jälkeen => Vaasan oma Eminem) ja nyt näyttää homma konkretisoituvan... Valmentaja on helpompi vaihtaa kuin koko joukkue (KiVa kokeili sitä viime kaudella), mutta muistuttaisin tällä kaudella pelattavan vaan tuosta "mehukannusta"; ens kaudella se nousu vasta on edes teoreettisesti mahdollinen!
 
Maalivahdit olivat, molemmat, sillä tasolla mitä ollaan pelätty. Ei noilla valitettavasti mehukannua voiteta.

Joo kun ajatellaan että maalilla olisi saattanut pelata Madsen niin ymmärrän kyllä huolesi.

Kenttäpelaajista meidän uudet vahvistukset ovat odotetusti heikentyneet kun pääsivät kotkapaitaan.

Kaveri totesi tohon tänään hyvin matsissa kans, kun Vaasassa on pelaajat tottunu siihen että kaikki hoidetaan niin hyvin ettei tartte kun pelata, ihan sama vaikka menisi paskasti kun luottoa tulee siitä huolimatta.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Onko teillä edelleen se kauhee pitsalaatikko jonkun pelaajan kannettavana??
Ei se enää ole. Taisi loppua soppari Kotipizzan kanssa viime kauteen.
Valmentaja on helpompi vaihtaa kuin koko joukkue (KiVa kokeili sitä viime kaudella), mutta muistuttaisin tällä kaudella pelattavan vaan tuosta "mehukannusta"; ens kaudella se nousu vasta on edes teoreettisesti mahdollinen!
Jonkin verran tämä ajatus helpottaa tuskaa. Ei kuitenkaan paljoa. Mun mielestä nyt pitäis toimia ennen kuin on liian myöhäistä. Mielummin tunnustetaan ajoissa, että paskat on housuissa. Kotka liitää nyt matalalentoa ja sukeltaa kohta mereen, mutta nousee vielä! Stana....
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Naurattaa ottelu vieläkin niin, ettei kykene kovin syvää anaalisointia tekemään, jotain pientä kuitenkin jo kirjoitettujen vuoksi.

En tue nykyistä valmentajaa, olen sitä mieltä ollut jo viime kaudella, viimeinen pisara oli se penkin takana pönöttävä kaveri, joka ei kevään viimeisessä Hokki-pelissä kajaanissa tehnyt juurikaan mitään.

Silti juuri nähdyssä pelissä oli myös onnella osuutensa. Salamat loi hyviä paikkoja ja iski niistä maaleja kovalla prosentilla. Sport teki myös saman, mutta onnistui lähes jatkuvasti tuhrimaan paikat, toki myös Korhonen oli hyvä, jopa loistava. Ja huomasitteko, Salamat veivät taklaukset usein loppuun asti, mihin kykeni Sportista vain jokunen pelaaja.

Olisin kuitenkin huolestuneempi, jos Sport ei saisi paikkoja luotua, nyt niitä kuitenkin tuli valtavia määriä, joten pienestä viimeistely on kiinni.

Onnittelut Salamoille, hieno peli.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Itse ruen Manneria mutta koko muun paskasakin voisi ulostaa seurasta. Hyi helvetti mitä tissiposkia.

Kiva varmaan olla Sportin pelaaja Vaasassa tänä päivänä. Jos joku tunnistaa kaupungilla naamasta niin siinähän voi ottaa vaikka levyynsä.

Tissiposket pois Sportista!
 

Brian DePalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VIFK, Liverpool
450.000 vs 150.000

Sport
Budjetti: 1 514 000
Tulostavoite: 70 200
Joukkueen osuus budjetista: 450 000

Salamat
Budjetti: 375 000
Tulostavoite: 0
Joukkueen osuus budjetista: 150 000

Yllä oleva ero mua eniten ihmetyttää, minkämoiset liksat nää Sportin "parhaat" kuittaavat kaudesta?
 
En ollut katsomassa tätä peliä, mutta joku viittasi Mannerin saamattomuuteen ja siihen ettei tee mitää. Olin edellisessä matsissa ja silmään pisti välillä, että välillä joukkue ei "uskaltanut" lähteä hyökkäämään ennen kuin Mamba huusi ylös, ylöspäin tai jotain. Tilanteissa joissa saadaan omassa päässä kiekko, vastustajan pelaajat menossa kaikki vaihtoon niin jäädään sovittamaan kiekon kanssa takamusta laitaan oman maalin taakse. Eikö silloin pitäisi mennä kun baana on auki? Onko siis kuuluisa pelikirja pielessä, onko pelaajien oma-aloitteisuus hukkunut, eikö valmentaja saa ideaansa vietyä joukkueessa läpi?

Onko oikea ratkaisu potkia valmentaja ulos vai pitäisikö ennemmin miettiä mitä muuta uutta voidaan tuoda joukkueeseen? Kapteeniston ja valmentajien yhteistyö, valmentajiston lisääminen? Miksi vaihtaa päävalmentajaa, eikö voisi koittaa antaa tukea? Etsitään rinnalle joku joka saa potkittua pelaajiin tekemistä.
 

Katala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ottelu meni Sportin osalta samalla tavalla kuin joka syksy on mennyt. Vain sillä erotuksella, että pari viime kautta Höylä on tehnyt pari ratkaisevaa koppia silloin, kun vastustaja aloittaa pyörityksensä. Sen jälkeen jätkät ovatkin heränneet pelaamaan ja matsi on voitettu kotiin.

Jos ei maalivahti pysty näitä vaadittavia koppeja tekemään, niin tarvitsisi jonkun toisen tavan saada joukkue hereille. Kuinkas tämä onnistuisi? Jaa-a.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös