Ke 26.5.2021 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 12 304
  • 218

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Tekee silti tiukkaa pääseekö Kanada enää jatkoon, vaikka voittaisi kaikki loput pelit.
Totta, mutta teoriassa mahdollisella 12p:llä on vielä kelvolliset mahdollisuudet mennä jatkoon, historiaan peilaten. Tosin voi hyvinkin olla, ettei tänä vuonna 12p riitä.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Owen Power liikkuu kyllä näppärästi noinkin isoksi kaveriksi ja kiekkokin pysyy hyvin lavassa ja syötöt napsuu hyvin lapaan. Kelpaisi kyllä hyvin Devilsin puolustukseen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Brittien joukkueesta on kyllä helppo tykätä, niin suuri altavastaaja joka pelissä ja taisteluasenne on kohdallaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Äh, Putinin puudelin joukkue tasoittaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Saukkosen dissaajat.... Missä Teidän kunnioitus, missä arvostus? Mä kysyn. Montako peliä olette itse selostaneet.
Mä kysyn.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Jaahas ja Norja tuli sitten kumminkin tasoihin. Paha tosta Kanadasta on sanoa enää mitään. Pistemenetyksiä eivät enää kestä.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Britit pelaa ihan ok, simppeliä lätkää. Ja löytyypä lohkonsa toiseksi paras aloittajakin saarelaisilta.

Eniten pelissä ihmetyttää tuomarit. Sijoittuvat vääriin paikkoihin, viheltävät n. joka kymmenennen päivänselvän jäähyn. Mistä nää on löydetty?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös