Ke 26.3.2014 Otteluseurantaketju Mestis, 2.välierät

  • 10 228
  • 71
Tila
Viestiketju on suljettu.

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hokki-KooKoo menee myös pitkän kaavan mukaan
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eikös se ihan jokun muun "nuppi" kiehunut KooKoon organisaatiossa kuin itse Ismo Lehkosen? Muistelkaahan nyt vähän tarkemmin niitä aikoja. Lehkonen on ja on ollut voittava valmentaja.
Lehkonen ja voittava valmentaja, no joo.

KooKoossa kolme välieräsarjaa ja kolme (vai kaksi, jos ei ollut enää viimeisessä mukana) kertaa pataan. Eli kaikki tärkeimmät sarjat hävittiin jokaikinen kerta, kun Lehkonen oli puikoissa.

Juujärvi vei yli 10 vuoden tauon jälkeen KooKoon finaaleihin viime kaudella!
Eli JJ on voittavampi valmentaja kuin Lehkonen.
 

Camembert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sinisellä painaa kyllä nyt jalka Mikkelissä. Ei kyllä mikään ihme. TuTo on vahvoilla ylitöissä....
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KKtig mainitsi että KooKoon Huhtala olisi poppari osastolla. En millään voi uskoa että on poppari osastolla vaan pakko olla paikat klesana, kun esimerkiksi Juutilainen vain hiitelee kaukalossa. Jos Juutilaisen otteet eivät parane niin hänet pitää kylmästi tiputtaa pois pelaavasta kokoonpanosta.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikea lähteä arpomaan kumpi jatkoajan vie Kajaanissa. Paikkoja on ollut molemmilla, Hokilla muutaman kerran tyhjään maaliin mutta kun ei osu kiekkoon niin ei osu. No tämän ottelun Kookoo voi vielä hävitä joten ei vielä nitroja käytössä
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tasainen on Jukurit-TuTo -peli ollut. Varsinaisen peliajan jälkeen maalit tasan, maalivahtien (Setälä-Meriläinen) torjunnat tasan ja TuTolla yksi kakkonen enemmän. Ei muita rangaistuksia.

TuTolla Oskari Hämäläinen on korvannut edellisessä pelissä loukkaantuneen Ruikan ja Atte Sillanpää pankkiiri Tuokon. Tänään TuTon vuoro voittaa jatkoajalla.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KAREVAAARAAAAA!!!!
Ihanaa KooKoo ihanaa!!!
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Mahtavaa jätkät!!! Mahtava taistelu! Ei olisi uskonut kun kolmas erä alkoi. Mr. Malibu syttyy kun kesä lähenee ;-)
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä näytti aluksi kookoon 2vs1 hyökkäys ettei siit tuu hittoikaan kun Peltonen meinas jättää kiekon jalkoihinsa mut kyllä on mahtava fiilis
 

Tavarits

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo ja föönit (Phoenix Coyotes)
Kyllä KYLLÄ! Olen meinaillut kirjoittaa pleijari- ketjuun ja tännekin että monta kertaa tämä joukkue on noussut takaa ohi ja niin se tekee yhä. Mieletön sisu tässä joukkueessa. Onneksi en jinxannut.

Hatunnosto Meriläiselle, melkoiseen pannuun tuli kylmiltään ja hoiti homman himaan! Ja koko joukkue, taivas varjele mitä menoa! Tunteella pelataan, tunteella mukana!
 

AasiIhaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey
Nyt kävi toveri Oadie todella syvällä viestien muodossa/ laadussa... ei ihan noin. Kiitos TUTO, kyllä maistuu!!
 
Viimeksi muokattu:

AasiIhaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey
Olen ollut joka asiassa väärässä niin se oli sitä käänteispsykologiaa kato. Ja väärässä olin taaskin. Perjantaista en sano nyt sitten mitään.

Näköjään se käänteispsykologia toimii. Ite lopetin ottelun seuraamisen 3-1 tilanteessa, kun olin saletti et taas hävitään. Negatiivisuus kunniaan! (mikäli sillä matseja voitetaan) :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös