Ke 26.3.2008 Tappara-Kärpät (2. välierä)

  • 23 580
  • 133
Tila
Viestiketju on suljettu.

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Se on jännä, kun kiekko tai maila osuu naamaan niin jalat lähtee alta. Ei pelkästään tuossa tilanteessa, vaan aika yleistä muutenki.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Komeasti Benoit sitten jurkkasi vielä siihen päälle että varmasti tulisi jäähy.

Tämä onkin hyvä muistaa, kun joku pelaaja seuraavan kerran saa kiekon suuhunsa. Eihän se kiekko voi sattua, vaikka vertakin tulisi niin paljon, että jää tarvitsee ajaa koneella. Siinä vaan filmattiin jäähyä. Benoit varmaan itse puri huulensa kunnolla auki. Ei jumalauta, mitä kommentteja.
 
Vaikka mies lysähtikin maahan niin kuin luut olisi nykäisty ukosta ulos niin kyllähän tuossa iskua tuli kasvoihin. Sattuu ihan taatusti naamaan, kun kiekko lärviin kalahtaa. Hyvönen piteli kasvojaan paljon pienemmästä, joten aivan turhaa huutelua. Tuomio oli väärä, mutta ei se tuohon kaatumiseen perustunut vaan standardituomio, kun tuomari tuomitsee korkean mailan ja verta tulee päälle.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotaki rotia nyt tähänkin keskusteluun.
Benoit jurkkasi, näytteli yms. bullshittia. Jos kiekko osuu naamaan, niin käyhän se oikeasti todella kipeää. Ihmiselle luontainen reaktio on mennä maahan kun naamaan tulee iskua.

Ja sitten siitä tuomaritoiminnasta ko. tilanteessa. Ei voi oikeen syyttää tuomareita tilanteesta. Tilanne tuli nopeasti heille ja kulma jossa se jäähyn antanut tuomari oli, oli sellainen josta tilanne varmasti näytti korkealta mailalta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Vaikka mies lysähtikin maahan niin kuin luut olisi nykäisty ukosta ulos niin kyllähän tuossa iskua tuli kasvoihin. Sattuu ihan taatusti naamaan, kun kiekko lärviin kalahtaa. Hyvönen piteli kasvojaan paljon pienemmästä, joten aivan turhaa huutelua. Tuomio oli väärä, mutta ei se tuohon kaatumiseen perustunut vaan standardituomio, kun tuomari tuomitsee korkean mailan ja verta tulee päälle.

En minä ole kiistänyt etteikö Benoitia olisi oikeasti sattunut.

Aivan saatanan varmaa on se, että hän heitti vielä kermaa kakun päälle ja retkautti jalat altaan. Sokea saat sinäkin olla jos et tuota nähnyt.
 

krobbe

Jäsen
En minä ole kiistänyt etteikö Benoitia olisi oikeasti sattunut.

Aivan saatanan varmaa on se, että hän heitti vielä kermaa kakun päälle ja retkautti jalat altaan. Sokea saat sinäkin olla jos et tuota nähnyt.

Höh, kannattaisi kyllä jo lopettaa se turhanpäiväinen höpöttäminen kermoista ja kakuista. Jotain Benoitin naamaan osui (hyvin todennäköisesti kiekko) ja kipiästi kävi. Luonnollinen liikesarja tuollaisen osuman jälkeen on maastoutuminen, eikö? Ei siinä monikaan jää selkä suorana elvistelemään.

Reilu tunti ja sitten se taas alkaa, jos tämä hävitään ei voi sanoa kuin "kaik on mänt"! No toivotaan, että ainakin asenne on kentällä kaikilla kunnossa ja nähdään kunnon kamppailu veren maku suussa olevilta pelaajilta!
 

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Voidaan kyllä testata asia. Tuut huomaamaan, ettei tarvitse olla kummoinenkaan vippi kun tekee mieli hakea vauhtia alhaalta.
Kyllä varmasti tipahtaa kun kunnon kuti pamahtaa tauluun, mutta ei silti mun mielestä joka pikku raapaisusta tai pleksiin osumisesta tarvitsisi jäässä kieriskellä.
 
Aivan saatanan varmaa on se, että hän heitti vielä kermaa kakun päälle ja retkautti jalat altaan. Sokea saat sinäkin olla jos et tuota nähnyt.

Sokeahan minä olenkin ja olen siitä samaa mieltä, että turhan teatraalinen oli lysähdys. Silti kiekko tuli aikamoisella voimalla kasvoihin, joten aika normi reaktiohan tuo. Vaikkei sattuisikaan ihan noin paljoa, niin kuitenkin usein tuollaista "säikähtää" ja silloin tiputaan. Mutta se lysähdys ei vaikuttanut mihinkään, joten mitäpä siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös