Kepap-kioskin perinteinen on aina haukkua maalivahtia.Mertaranta roastaa Metsolaa, mutta en minä kyllä yhtään KooKoon maalia Metsolan piikkiin laittaisi - kaksi kolmesta putattu takatolpalta tyhjiin ja yksi veto tolpan kautta maskin takaa.
KooKoolle tärkein pointti kolmanteen erään on se, ettei itse oteta jäähyjä ja se, että Tappara pysyy poissa boksista.Kookoo pyärittää yv:tä vaikka on 5v5
En minäkään laittais, mutta kyllähän nuo kaikki tapparaleirissäkin Metsolan piikkiin saadaan. Kun Lindberg on se uusi jumala ekan pelin perusteella.Mertaranta roastaa Metsolaa, mutta en minä kyllä yhtään KooKoon maalia Metsolan piikkiin laittaisi - kaksi kolmesta putattu takatolpalta tyhjiin ja yksi veto tolpan kautta maskin takaa.
Sellaisia huumorijäähyjä molemmat KooKoolle vihelletyt, että ihan hyvä, että joku menee ohikin.Puusilmiltä meni nyt kamppi Brickleyyn täysin ohi.
Puusilmiltä meni nyt kamppi Brickleyyn täysin ohi.
Juu kujalla on taas oltu puoleen jos toiseen.Sellaisia huumorijäähyjä molemmat KooKoolle vihelletyt, että ihan hyvä, että joku menee ohikin.
Joo, jos Saku Salmela tekee sulle maalin, niin ”mistakes have been made”
Yllätys, täysin turisti kyllä koko äijä.Olihan siinä Sustrin hieno maski edessä.
Onks Tampereen ympäryskunnissa hiihtoloma eri aikaan kun Nokia-areena näytti niin tyhjältä? ;)
Onks Tampereen ympäryskunnissa hiihtoloma eri aikaan kun Nokia-areena näytti niin tyhjältä? ;)
Ilves matki tässäkin asiassa Tapparaa. Tapsu teki tän jo viime vuonna Sporttia vastaan. Silloin tuli paljon kritiikkiä IpalaisiltaEi tainneet nuo ympäryskuntien takana olevat kunnat toimia niin hyvin kampanjana.
Ilveshän taisi tehdä yleisöennätyksen ilman Tapparaa jakelemalla ilmaista pilettiä näihin ympäryskuntiin.