Ke 26.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 39 674
  • 179
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on kliinisessä kunnossa. Karhunen on pelannut nyt eilinen ja tämä päivä mukaan lukien viisi erää peräkkäin päästämättä maaliakaan. On siellä ollut rankkaria ja jotakin. Eilen 26 torjuntaa ja tänään jo 18 torjuntaa eli yhteensä 44 torjuntaa. Mutta en kehu, kunhan mainitsin.

Muttako sulla on se agenda. Vai oliko se mulla. No, hyvin pelaa. Kunhan mainitsin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ois hienoo jos Miihkali Teppo pääsis Winnipegiin pelaamaan. Sitten olis taas Teppo Winnipeg.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miihkaili Teppo Alkion suosikkisana tänä iltana.
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Kärpät on kliinisessä kunnossa. Karhunen on pelannut nyt eilinen ja tämä päivä mukaan lukien viisi erää peräkkäin päästämättä maaliakaan. On siellä ollut rankkaria ja jotakin. Eilen 26 torjuntaa ja tänään jo 18 torjuntaa eli yhteensä 44 torjuntaa. Mutta en kehu, kunhan mainitsin.

Noh neutraalille kannattajalle Karhunen on pelannut tänään ainakin todella hyvin, vaikka mitään kauheata tulitusta ei ole ollutkaan. Vaikea silti on Jussia syrjäyttää ykkösmolarin tontilta.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tämä HIFK-Kärpät on varmaan heikoin ottelu, jonka olen tällä kaudella nähnyt.
Ihan pelailua vaan.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelottavaa yyveetä molemmilla tänään.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vituttaa jos Teräväisen pisteputki katkeaa tänään. Muuta jännitettävää tässä pelissä ei sitten enää olekaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jokerien peliä katsellut nyt 7min verran ja pari juttua voi jo todeta:

1.) Peli on olympiakiekon jälkeen ihan kauheaa skeidaa
2.) Areenalla on huikea karnevaalitunnelma!

No, pääasia, että johdetaan selvästi ja Laku Hännikäinen on tehnyt pari maalia. Hattutemppu huudettu!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hännikäisellä hattutemppu lähellä.

Vituttaa jos Teräväisen pisteputki katkeaa tänään. Muuta jännitettävää tässä pelissä ei sitten enää olekaan.

Hännikäisen hattu.

Jokeri-yv.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olipas lähellä Hännikäisen kolmas, harmi ettei onnistunut. Noh ensimmäinen ylivoima ja Teuvolle kiintiöpiste.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Jos Valtonen perustelee huomenna mahdollisesti tulevaa tappiota sillä, että TPS-peli painoi jaloissa niin mä en ala.

Jokerit ylivoimalle. Oiskohan se Teukan vuoro tehoilla
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaikea silti on Jussia syrjäyttää ykkösmolarin tontilta.
Kukaan ei ole missään sanonut, että Karhunen olisi syrjäyttämässä Jussia ykkösmaalivahdin tontilta tai että niin pitäisi tapahtua. Minä olen nimenomaan sanonut moneen kertaan, että Rynnäs on selkeä ykkösmaalivahti ja saa pelata keväällä pudotuspeleissä kaikki pelit ja jokaisen sekunnin. Joten ei nyt oleteta, että minun maininta tarkoittaisi mitään muuta kuin mitä siinä on sanottu: viisi erää ilman maalia ja torjuntamäärät.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Alikoski selkeästi katsonut olympialaisia ja huomannut mm. Radulovin tavan nousta suoraan maalille. Noista ne maalit tehdään.

ps.

Hieno nähdä ettei kärpät lähde enää niin usein hitaasti omista kuin aiemmin tällä kaudella. Vielä kun noi viivelähdöt saatais kokonaan pois.
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Kukaan ei ole missään sanonut, että Karhunen olisi syrjäyttämässä Jussia ykkösmaalivahdin tontilta tai että niin pitäisi tapahtua. Minä olen nimenomaan sanonut moneen kertaan, että Rynnäs on selkeä ykkösmaalivahti ja saa pelata keväällä pudotuspeleissä kaikki pelit ja jokaisen sekunnin. Joten ei nyt oleteta, että minun maininta tarkoittaisi mitään muuta kuin mitä siinä on sanottu: viisi erää ilman maalia ja torjuntamäärät.

Ei saa suuttua. Lähinnä olen naureskellut jatkiksessa "Kärppien maalivahtiosiota", että Karhunen olisi jotenkin huono kakkosmaalivahti. Päinvastoin liigan kovimpia kakkosia.

Ompas peli muuten sähläystä tällä hetkellä.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alikoski selkeästi katsonut olympialaisia ja huomannut mm. Radulovin tavan nousta suoraan maalille. Noista ne maalit tehdään.

ps.

Hieno nähdä ettei kärpät lähde enää niin usein hitaasti omista kuin aiemmin tällä kaudella. Vielä kun noi viivelähdöt saatais kokonaan pois.

Oisko palaveerattu professorin kanssa Venäjänmaalla... Marjämäkihän se siellä vissiin niitä harjoituksia veti.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hännikäinen man of the match. Sentään joku painaa kentällä tosissaan.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ilman Hännikäistä tää olis ihan vitun tylsä peli. Huikee jätkä, känni päälle!
Neljä tähteä ja matsikiekko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös