Mainos

Ke 26.11.2008 Titaanit-KooKoo

• 6 632
  • 58
Ei se Dickenson kyllä sinne penkille joutunut toisessa erässä? Kolmanessa erässä kaveri ei pelannut enää lopussa.

Hienoa, että jaksoit laskea Potun vaihdot. Peliaikaa kertyi varmasti ainakin minuutti?

Menee uskottavuus lausunnoistanne täysin, jos seuraatte peliä niin huonosti että lausahduksissa ei ole mitään perää. Dickenson joutui villaan ja istui siellä aika pitkään kunnes pääsi Poutasen tilalle, joka sössi tuon maalin Titaaneille. Mutta Poutanenkin pelasi vielä 3-5 vaihtoa maalin jälkeen. Lisäksi näin myös jonkun dickenson nimisen pelaajan kentällä lopussa, joten olenko ollut väärässä pelissä?

Mitä tuohon Dickensonin hyllyttämiseen tulee niin hän vain oli eilen joukkueen vaisuimpia, eikä olisi välttämättä ansainnut edes Poutasen paikkaa.

Uusi pakki on kohtuu ok, rauhallinen ja usein tuki hyökkäyksiä hyvin eli melko näkyvässä roolissa pelaa.

Maso

Jäsen
Suosikkijoukkue
KKtig, pelaajien scouttaus, mustasydän. k-18
Ei se Dickenson kyllä sinne penkille joutunut toisessa erässä? Kolmanessa erässä kaveri ei pelannut enää lopussa.

Hienoa, että jaksoit laskea Potun vaihdot. Peliaikaa kertyi varmasti ainakin minuutti?

Lou oli toisessa erässä viltissä. miten jaksat jauhaa paskaa ja runoilla omia luulojasi palstalla?? vaikka Pottu pelaisi minuutin ni se on eri asia ku purra tuppea penkin päässä. Vai sekottiko oma peukalo suussa luulosi?

Lou oli toisessa erässä viltissä. miten jaksat jauhaa paskaa ja runoilla omia luulojasi palstalla?? vaikka Pottu pelaisi minuutin ni se on eri asia ku purra tuppea penkin päässä. Vai sekottiko oma peukalo suussa luulosi?

No kaipa se oli anteeksi vain.

Hienoa, että täällä on näitä "jääkiekkonörttejä", jotka uhraavat vaativasta junnuvalmennushommistaan aikaa näihin vaihtoaitioiden tapahtumien seuraamiseen.

Maso

Jäsen
Suosikkijoukkue
KKtig, pelaajien scouttaus, mustasydän. k-18
Kovaa settiä kaverilta, joka oli kuukausi sitten kovasti tuomassa Jan Calounia Kouvolaan. Taisihan se jo Nevilleen asti päästä vai miten se menikään.

Jucca Suutari ilmoiiti "tulevasta hankinnasta" itse minulle. PISTE!
Mutta ei näköjään ole uskomista Jucan hankintoihin.

Fordél

Jäsen

Siis onko se nyt Jucca vai Juca? Ja tuliko ilmoitus unessa, jossa alaston Jucca tai Juca ilmoitti sinulle tämän pyhän viestin toimitettavaksi eteenpäin?

Olisi muuten kaiken kaikkiaan kiva tietää, että onko tämä Jucca tai Juca enää edes mukana KooKoon toiminnassa kun peleissä ei ole miestä näkynyt ja kirjallista tuotostakaan ei ole tullut pitkään aikaan. Ehkä Juccan tai Jucan viimeinen teko KooKoolle oli juuri tämä Calounin hankinta, joka ei nyt sitten syystä tai toisesta edennytkään Kouvolalaista ravintolaa pidemmälle.

Jep, mutta se siitä ja varmaan myös tästä kyseisestä ottelusta, joka on saatu hyvin käsiteltyä Dickensonin hyllytysajankohtaa myöden. Puolustus vielä kuntoon ja maalinteko jatkukoot yhtä terävänä niin SaPKo saa kyytiä lauantaina!

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks

Mitenkäs se menikään? Itse kerroit aikaisemmin, että olet henkilökohtaisesti nähnyt Jan Calounin Kouvolan Nevillessä. Taidatkin olla melkoinen satusetä.

Mitenkäs se menikään? Itse kerroit aikaisemmin, että olet henkilökohtaisesti nähnyt Jan Calounin Kouvolan Nevillessä. Taidatkin olla melkoinen satusetä.

Tuossa vaiheessa kannattaa lopettaa jo suonensisäisten käyttö, mutta ei siitä sitten sen enempää.

Peli hoidettiin kotiin. Hyökkäys näytti todella pirteältä välillä, mutta toisaalta toisessa erässä oltiin aika pihalla. Ylivoiman pitää olla lauantaina kyllä parempaa.

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho

Siis onko se nyt Jucca vai Juca? Ja tuliko ilmoitus unessa, jossa alaston Jucca tai Juca ilmoitti sinulle tämän pyhän viestin toimitettavaksi eteenpäin?

Pekka = Pekan
Sukka = Sukan
Teppo = Tepon
Jukka = Jukan

Jucca = Juccan?

Vai miten se oli?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy