Tämä. Kiinnitin eleettömyyteen ja kaiken maailman riehumisen poissaoloon huomiota jo harkkamatseissa.Vitols pelaa ihanan eleettömästi.
Tämä. Kiinnitin eleettömyyteen ja kaiken maailman riehumisen poissaoloon huomiota jo harkkamatseissa.Vitols pelaa ihanan eleettömästi.
Sama, tällä taistelulla kun pelataan niin voi tulla pisteitäkin ja jos ei tule niin ainakin saappaat jalassa.Pakko tähän erään on olla tyytyväinen. Hyvin ollaan pelissä mukana, vaikka alku oli todella nihkeä.
Taisivat kannustaa Virtaa, ihan hyväkin varmaan vähän kamnjstaa kun pyllähti nolosti siinä.Lassila alistaa ja yleisö huutaa sikaa. Gooni. Tardiff edellisessä tilanteessa miehekkäästi poikkarilla hakkas ranteille, Virta sentää räpylöi vastaan kun JYP junnut alistaa.
Liigan tuomarilinjan tuntien odotin, että tuosta laitetaan Lassila ja Virta pihalle Onneksi ei kuitenkaan..
Sama. Katsoin jo hetken että hanskatkin lentää.Liigan tuomarilinjan tuntien odotin, että tuosta laitetaan Lassila ja Virta pihalle Onneksi ei kuitenkaan..
Ahaa, Mertaranta selostaa. Muistan kun oli JYP-Kärpät tuossa joku vuosi sitten ja Mertarannan näitä ekoja liigaselostuksia. Tuolloin Kärpät voitti jotain 8-1 ja Mertsi oli maansa myynyt. Voi voi. Oli JYPin puolella. Onko nytkin? Näin vain vikan minuutin.
Olen minäkin neutraaleissa otteluissa yleensä altavastaajan puolella mutta minä en olekaan mikään selostaja kansallisella kanavalla.
Ei kyllä huudettu sikaa.Lassila alistaa ja yleisö huutaa sikaa
Ihan samaa olin näkeväni myös, tosin saattoi olla vain horjahdus ja polven nostokin...Kuka näki? Oliko tuossa ennen tasajäähyjä Kärpältä potku? Streamin perusteella heräsi epäilys, mutta ei sen perusteella kehtaa tuomita..
Mitä jos... Virta ja sika on sama asia.Ei kyllä huudettu sikaa.
”Virta taptaptap, Virta taptaptap”