Ke 25.9.2024 Kärpät - JYP

• 11 426
  • 375

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Virtaa heiteltiin kuin paskaista lakanaa.

chubster

Jäsen
Lassila alistaa ja yleisö huutaa sikaa. Gooni. Tardiff edellisessä tilanteessa miehekkäästi poikkarilla hakkas ranteille, Virta sentää räpylöi vastaan kun JYP junnut alistaa.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mainio erä JYPiltä ekaa vitosta lukuunottamatta. Tällä pelillä Kärpät on lyötävissä, uskotteko kotona?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kuka näki? Oliko tuossa ennen tasajäähyjä Kärpältä potku? Streamin perusteella heräsi epäilys, mutta ei sen perusteella kehtaa tuomita.

Muutoin JYP on pelannut kuin tämän kauden JYP aiemminkin, pyrkimys olla omissa tillilihaa, mutta viisikon pelin tuotto on vajaata varsinaiseen uhkaan. Jaloissa ei nyt kuitenkaan täysin taktisesti olla, eli aina on mahdollisuus yllättää.

npc

Jäsen
Ahaa, Mertaranta selostaa. Muistan kun oli JYP-Kärpät tuossa joku vuosi sitten ja Mertarannan näitä ekoja liigaselostuksia. Tuolloin Kärpät voitti jotain 8-1 ja Mertsi oli maansa myynyt. Voi voi. Oli JYPin puolella. Onko nytkin? Näin vain vikan minuutin.

Olen minäkin neutraaleissa otteluissa yleensä altavastaajan puolella mutta minä en olekaan mikään selostaja kansallisella kanavalla.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ahaa, Mertaranta selostaa. Muistan kun oli JYP-Kärpät tuossa joku vuosi sitten ja Mertarannan näitä ekoja liigaselostuksia. Tuolloin Kärpät voitti jotain 8-1 ja Mertsi oli maansa myynyt. Voi voi. Oli JYPin puolella. Onko nytkin? Näin vain vikan minuutin.

Olen minäkin neutraaleissa otteluissa yleensä altavastaajan puolella mutta minä en olekaan mikään selostaja kansallisella kanavalla.

Kyllä on viimeiset pari-kolme vuotta ollut niin hirveää JYPin päälle sylkemistä Mertarannalta että ei mitään järkeä. Setä ei jaksa opetella puoliakaan pelaajien nimistä ja peliotteet poikkeuksetta näkemättä paskaa, jos/kun ollaan oltu sarjataulukon peräpäässä, ihan sama mitä siellä jäällä tapahtuu. Ainoa selostaja Liigassa, jota en jaksaisi JYPin peleissä kuunnella

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Hyvä erä JYPiltä. Tykkäsin aktiivisuudesta. Vitolssilta myös todella varmaa peliä

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
VILTOLSINKIÄ!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy