Ke 25.9.2024 Kärpät - JYP

• 11 426
  • 375

chubster

Jäsen
Vaikka pelissä ollaan tappiolla niin siitä saa olla ylpeä, että fyysisyydessä JYP pyyhkii Kärpillä lattiaa.

Varmaan heti tämän sanottua joku JYP pelurikin heittää kuolevat joutsenet jäälle. Mutta niin kauan kun niin ei ole, saa olla ylpeä.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
JYP on pelannut kyllä vaateeseen nähden tosi hyvin. Todella ahtaalle Kärpät saatu karvauksella ja vastaavasti itse pystytty kiekottelemaan ympäri kenttää. Kyllä mä ainakin ajattelin että tää peli ois selviytymistaistelua. Eipä ole ollut.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kävi pelissä miten kävi, olen todella tyytyväinen JYPin peli-ilmeeseen tänään.

Kärppien maaleille ei voinut mitään, sen verran eri sarjan pelaajat siinä operoivat taitojensa maksimitasolla.

Upeaa nähdä JYPiltä korkeaa karvausta ja nopeita hyökkäyksiinlähtöjä. Hyökkäys on paras puolustus.

Vitols ollut juuri niin hyvä kuin harkkakaudella.

Tuomareitakin voi kehua. Rikkeet vihelletty pois eikä jokainen kärppäsukellus mene läpi (vaikka osa meneekin).

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Tämän kauden paras peli tähän saakka.

Jännästi nämä joukkuepelit ratkeavat aina yksilöiden suorituksiin. Turunen ollut Kärpillä pelipäällä, kun muut vetelee miten sattuu, mutta sekin riittää.

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Viihdyttävää kiekkoa ja hienoja maaleja. Kiekonhallinta ja xG lähes tasan. Tappara-pelin jälkeen hurja parannus.

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kävi pelissä miten kävi, olen todella tyytyväinen JYPin peli-ilmeeseen tänään.

Kärppien maaleille ei voinut mitään, sen verran eri sarjan pelaajat siinä operoivat taitojensa maksimitasolla.

Upeaa nähdä JYPiltä korkeaa karvausta ja nopeita hyökkäyksiinlähtöjä. Hyökkäys on paras puolustus.

Vitols ollut juuri niin hyvä kuin harkkakaudella.

Tuomareitakin voi kehua. Rikkeet vihelletty pois eikä jokainen kärppäsukellus mene läpi (vaikka osa meneekin).
Lupaavalta näyttää Jypin peli. Lassila alkaa olla ytimessä. Puustisella vielä hakemista. Tuohon kun Schnarr, Jormakka ja Pulkkinen saadaan riviin niin ollaan top-5 joukkue.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP on voittanut kauden jokaisen kolmannen eränsä. Eli hyvältä näyttää. Ei vaan meinaa uskaltaa katsoa telkkarista peliä. Pelottaa, kun Kärpät on niin helvetin vaaaaaaaarallinen!!!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jumankauta jos Veiniä peluutetaan jatkossakin lähes jokaisessa pelissä niin mä katkaisen hallin jään kahtia. Vitols ollut ihan perkeleen hyvä sekä tänään että harkkakaudellakin, ehdottomasti pitää jatkossakin saada pelata mikäli hyvät otteet jatkuu.

Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Gardiner ei osu mistään
Vitols nöyryyttää
Jumankauta jos Veiniä peluutetaan jatkossakin lähes jokaisessa pelissä niin mä katkaisen hallin jään kahtia. Vitols ollut ihan perkeleen hyvä sekä tänään että harkkakaudellakin, ehdottomasti pitää jatkossakin saada pelata mikäli hyvät otteet jatkuu.
Juu, ei mene etuyläseen vedot, on rauhallinen ja sijoittuu hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy