Viime pelin Ratinen-Najman-Laurell pelasi mielestäni hyvän pelin.. saa nähdä miten tuo koostumus vastaa. Onpa hienoa, että ketjut pysyy muuten samana.. viime kaudella melkein joka peliin eri ketjut!Kos - Najman - Meskanen
Ei ole loukkia.Miksi Pelli ei mahdu kolmeen pakkipariin? Onko tuolla nyt pelkkää YV:tä odottelamassa. Ollut kumminkin tehokas pakki kahtena viime kautena. Loukkeja?
Pellin vois lähettää takasin kotiin, meillä olis tarjolla rutkasti peliaikaa.Ei ole loukkia.
No olen itse vannoutunut Pelli fani ja täytyy myöntää, että Pelli on juurikin sillä paikalla mihin kuuluu.
Peliaikaa tulee toisessa ylivoima koostumuksessa.
En edes muista, milloin viimeksi oltaisiin voitettu Ilves, joten näillä fiiliksillä illan matsiin:
”En minä näe perusteita miksi me voitettais”
Pellin näytöt ei oikein tällä hetkellä puolla kuin Latvalan edelle, mutta Latvala saa kokonsa takia ilmeisesti kiintiöpaikan.
Sitä edellinen 23.2.2022 Kouvolassa tyylipuhtain numeroin 3-0.30.12.2023 on viime kerta. Ja se oli jopa Areenalla. Runsas joukko KooKoon kannattajia oli paikalla näkemässä KooKoon 0-4 voittoa. Tätä ennen en osaa kuitenkaan lonkalta sanoa milloin viimeksi. Salon rekordi Ilvestä vastaan oli aika traaginen. Muistaakseni 21/22 kaudella oli edellinen kerta, ja silloin Ilves oli koronan (?) turmelemalla huumorikokoonpanolla liikenteessä.
Ei missään nimessä! Aivan huikea pelaaja.Pellin vois lähettää takasin kotiin, meillä olis tarjolla rutkasti peliaikaa.
Eiköhän Latvalan alivoima vastuulla ole myös ihan vähän tekemistä tuon kanssa.Pellin näytöt ei oikein tällä hetkellä puolla kuin Latvalan edelle, mutta Latvala saa kokonsa takia ilmeisesti kiintiöpaikan.
Ykkös ylivoimassa Gazda vai Johansson vai molemmat?Ei ole loukkia.
No olen itse vannoutunut Pelli fani ja täytyy myöntää, että Pelli on juurikin sillä paikalla mihin kuuluu.
Peliaikaa tulee toisessa ylivoima koostumuksessa.
Ykkös ylivoimassa Gazda vai Johansson vai molemmat?
Joo jotenkin oli vähän vaisu peli. Tuntui että aika helposti Ilves nakutteli tarvittavat maalit ja Kookoo alistui sitten siihen. Ei mikään jääkiekon riemuvoitto tänään, mutta toki vakuuttava voitto meidän jätkiltä. Kosin Liigauran eka maali ehkä se positiivisin juttu tälle illalle.Ei niin hyvä matsi, mutta paikoitellen viihdyttävä.
Tuomarilinja aivan järkyttävä. Oli hienoa huomata osa ronkkimisista vihelletyn, sitten 4/5 pahempaa ei taas miten toimenpiteitä.
Harmillisen vähän yleisöä, mutta tulipa avattua oma kausi hallilla siskon kanssa. Eteenpäin.