Ke 25.11.2015 Sport - HIFK

  • 4 652
  • 28

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Minä oon kritisoinu Lankista koko kauden. [...]
Tarkkuutta lainauksiin. Viestissä #22 lainaamasi teksti ei ole allekirjoittaneen käsialaa.

Asiasta sen verran, että Niemen esityksistä on vaikea sanoa yhtään mitään, sillä niin vähissä ovat miehen näytönpaikat kuluneella kaudella olleet. Tänään sylki jonkin verran kiekkoja eteensä, mutta nolla päästettyä maalia, niin ei voi hirveesti moittia. Kolmesta pelissä esiintyneestä maalivahdista selvästi paras.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
37 minuuttia peli on HIFK:n näpeissä. 1-4 kavennuksen jälkeen ei ollut ns. mitään jakoa. Sport voitti kaikki kaksin kamppailut ja irtokiekot. HIFK pystyi ainoastaan vetämään roikkuja keskialueelle ja niitäkin harvoin. Harvoin olen nähnyt 30 minuuttia niin kovaa pyöritystä, kuin Sport järjesti. Hatunnosto siitä. Kuinkahan paljon HIFK:n peliin vaikutti härkäviikko ? Pisteet toki lämmittää.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ratkaisuhetkillä 3. erän lopussa Lankinen kuitenkin torjui 4-3 tilanteessa kaikki kiekot eli kasasi itsensä 3 pisteen voiton maalivahdiksi. Lankinen torjui 37/40, joten torjuntaprosentti oli 92,5. Muu joukkue väsähti pelin lopussa, Lankinen ei. Saa olla eri mieltä, mutta 3p voitettiin ja se riittää minulle, myös mv-pelin osalta.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkkuutta lainauksiin. Viestissä #22 lainaamasi teksti ei ole allekirjoittaneen käsialaa.
Sori. Mulla kone tökki oikein urakalla kun yritin kahta lainausta tehä ja vastata molempiin. Ei millään meinannu lähettää viestiä ja hukkas pari kertaa toisen lainauksen kokonaan ja hyppi muutenkin miten sattuu. Sitten loppu kiinnostus ja sammutin koko Jatkoajan. Oli sitten jonkun epäonnistuneen version sitten lopulta lähettänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös