Juuri näin. Ja suurin osa turhia.Salmi ja kauden sadas jäähy.
En tiedä minkälaisia tuloksia KalPalta on realistista odottaa, mutta rosteriin perustaen ovat siellä missä ennen kauden alkua oletinkin, sijoilla 10-15.Ainoa kysymys, jolla on väliä, kuuluu seuraavasti: Sami Kapanen, milloin erotat itse itsesi?
Jotenkin söpöä että stadil..anteeksi, hesalaiset nauttivat onnistumisista nykykalpaa vastaan. Vähän sama jos 140kg nyrkkeilijä hakkaisi pikkutytön sairaalaan ja nauttisi siitä.
KalPan edellinen vierasvoitto on pimeältä keskiajalta ja kultakypärää kantaa unkarilainen, joka ei osaa syöttää eikä laukoa. Turpaan tulisi mestiksen kärkijengeiltäkin.
Ainoa kysymys, jolla on väliä, kuuluu seuraavasti: Sami Kapanen, milloin erotat itse itsesi?
Jotenkin söpöä että stadil..anteeksi, hesalaiset nauttivat onnistumisista nykykalpaa vastaan. Vähän sama jos 140kg nyrkkeilijä hakkaisi pikkutytön sairaalaan ja nauttisi siitä.
Kyllä nyt harmittaa, kun voitto näyttää mahdolliselta ja muutama yksilö saa kaivattuja onnistumisia. Toivottavasti pikkutyttö toipuu seuraavaan kohtaamiseen. :)Jotenkin söpöä että stadil..anteeksi, hesalaiset nauttivat onnistumisista nykykalpaa vastaan. Vähän sama jos 140kg nyrkkeilijä hakkaisi pikkutytön sairaalaan ja nauttisi siitä.
KalPan edellinen vierasvoitto on pimeältä keskiajalta ja kultakypärää kantaa unkarilainen, joka ei osaa syöttää eikä laukoa. Turpaan tulisi mestiksen kärkijengeiltäkin.
Ainoa kysymys, jolla on väliä, kuuluu seuraavasti: Sami Kapanen, milloin erotat itse itsesi?